فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

او ذاتا پوست قرمزی داشت
و
صورتش سرخ شده بود
چیزی که اصلا به او نمی آمد
بعد از رفتنم از شکل برخوردم با او تاسف خوردم
اما واقعا طاقتم طاق شده بود
بعد
دیگر جرات نمیکنم به او تلفن بزنم
او همیشه با من رفتاری صمیمانه داشت
اما
جوانتر از آن است که بتواند درک کند
رفتار سرد او تا چه حد مرا رنجانیده است
خیلی ناراحت کننده بود
نه برای من
بلکه برای خود او
برخورد او باعث ایجاد نوعی افسردگی روحی درمن شده بود
  • محمود دوم

نظرات (۳)

چه موقعیت سختی:|
پاسخ:
کدوم موقعیت؟ :|
چی شده ؟ :|
پاسخ:
جملات مختلف از کتابی که میخوندم رو گذاشتم کنار هم شد این
داستان مربوط به خودم نیست :|
اینکه طرف خودش ندونه باعث عذاب شده!!!
جوانتر از انست که درک کند و...:)
پاسخ:
نه طرفی درکار نیست ! گفتم که متن در شرح حال من نیست :|
دختر کم شده انگار :/
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.