فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

فکر کردن خوب نیست اصلا
هروقت فکر میکنم
حس میکنم تو قفسم*
دلم به حال خودم میسوزه و دپرس میشم
ایکاش میشد گاو باشم
یا یه تیکه چوب
آروم، عاری، بیخیال

----------------------------------------------
* داشتم به آزادی و این چرت و پرتا فکر میکردم که بیخیال شدم و رفتم سمت Duolingo یکم فِــــغانس کار کنم ! حالم هنوز خوب نبود که Duo واسم جمله زیرو میاره که ترجمه کنم :
"Je suis un oiseau"
"من یه پرندم" :)
  • محمود دوم

نظرات (۷)

دوس داشتی خودکار بودی؟
پاسخ:
نه تحرکش زیاده، هی هم مردم شلوارمو میکشن پایین ازم کار میکشن !
جوهر دادنو این کصافت کاریاشو که نگو، تهشم که تموم میشم و میندازنم دور !
ایده خطرناکیه :))
  • منطقاً بهار هستم D:
  • گاو ؟! :/
    پاسخ:
    چشه مگه؟ فارغ از هرچی ... :))
    سید علی صالحی جان میگه:
    دشوار است ری‌را 
    هرچه بیشتر به رهایی بیندیشی 
    گهواره‌ی جهان کوچکتر از آن میشود که نمیدانم چه...
    پاسخ:
    اینو دوست دارم از ایشون :

    اشتباه می‌کنند بعضی‌ها 

    که اشتباه نمی‌کنند!

    ...


    موبایل چطور؟

    پاسخ:
    حالا میخوای همه اشیا دم و دستت رو بپرسی؟ :)))
    نه زیاد دست مالی میشدم حال نمیده، تازه به اینترنتم وصل بودم از همه چی مطلع بودم ! که دوست ندارم من همه اخبارو بدونم :)
    دوس داشتی گربه بودی؟ 
    پاسخ:
    نه ولی دوست دارم داشته باشم
    اینجا تو خوابگاه درماه پولی که واس کالباس و سوسیس گربه ها میدم داره واسم معضل میشه
    حتما حالال باید گاو باشی؟ :/
    پاسخ:
    من از همین تریبون اعلام میکنم غلط کردم نوشتم گاو :'(((
    خوبه؟ :))
    :دی
    پاسخ:
    :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.