فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

عنوان مطلب، خیلی ضرب المثل قشنگیه . با یه گل بهار نمیشه، یجورایی شبیه یه دست صدا نداره است .
امروز وقتی پشت فرمون بودم هم داشتم بهش فکر میکردم، ترافیک شده بود و مردم میریختن حاشیه جاده با سرعت میرفتن و در انتها وقتی به محل حادثه میرسیدن سرشون رو کج میکردن به سمت جاده و باعث میشدن ترافیک شدیدتر بشه حتی .
میخواستم منم بپیچم و مثل اونا بی فرهنگ باشم، کی به کیه، سریعترمیرسم خونه حداقل، اصلا این ضرب المثل هم تایید میکرد رفتارمو که بخوام مثل بقیه باشم، آخه با یه گل که بهار نمیاد، تنهایی نمیتونستم فرهنگ کل اون راننده هارو عوض کنم ...
امیدوارم تو سال جدید هممون باهم گل باشیم و باهم بهار رو تجربه کنیم، کاری نکنیم گلهای تنها انگیزشون از اومدن بهار رواز دست بدن و اوناهم دیگه گل نباشن :)
  • محمود دوم

نظرات (۷)

حمید مصدق:
چه کسی می خواهد
من و تو ما نشویم
خانه اش ویران باد 
من اگر ما نشوم، تنهایم
تو اگر ما نشوی،- خویشتنی
از کجا که من و تو شور یکپارچگی را در شرق باز بر پا نکنیم؟

، 
در جواب هممون باهم گل باشیم یادش افتادم:))
پاسخ:
مرسی :)
الان به خودت گفتی گل؟ :دی
پاسخ:
اوهوم :|
حرف رو بشنو :| درس زندگی دارم میدم، اومدی مسخره کنی؟ :))
گل هستی ولی گل کاکتوس:)
پاسخ:
مرسی؟!
:دی
اع نزد چرا

میخواستم بنویسم بهله:دی
فقط دی ش رفت
پاسخ:
:))
باشد قبول میکنیم از شما :)
مگه گل کاکتوس چه اشکالی داره؟!
تازه بنظرم خیلی هم قشنگتر از گلای دیگه س

پاسخ:
تازه آب هم نمیخواد، خودشون تنهایی روالَن، آره الان که فکر میکنم درست میگین
مرسی :))
شک داشتی ؟ 
پاسخ:
چه بگویم... :(
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.