فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

پنجره ام رو به آسمان
یکم کثیفه، ولی خب معلومه
بازش میکنم بو میکشم
بینیم گرفته ولی اگه بقدر کافی هوا بکشم داخل
میتونم یه چیزایی حس کنم، درکل اینکه بوی زندگی میده!
ونگ خروس، بدصداست ولی قشنگه *
درختا سبز سبز، یدونه اون وسط هنوز بی برگ و شکوفس :/
ولی خب اشکال نداره اونو که بزاریم کنار، درختا سبز سبز :)
به به چه هوایی، میگن قراره خراب بشه و بارون بیاد :/
بارونم قشنگه، اصلا بارون قشنگتره
میگم مادرجان بهشت که میگن همینجاست?
میگه بهشت منه اگه تختتو جمع کنی :/

* ونگ = صدا
  • محمود دوم

نظرات (۴)

هوا با بارون خراب میشه عایا:|
بارون از همه چی قشنگتره درسته:)
دیگه هیشکی تخت و اتاقش مرتب نیست با خیال راحت زندگی کن

پاسخ:
:)) 
ممنون خودمم به این نتیجه رسیدم بعدش خخخخ
واسه این گفتم یه وقت نامردی نشه لیست دوستام مخفی هستن
پاسخ:
نه اشکار میشن کم کم ؛)
خروس های شما هم بی محل شده اند؟یا هنوز روز و شب سرشون میشه؟
پاسخ:
از اذان صبح تا 10-11 میخونن اینجا :))
مادرجانِ ما هم با ما همین مشکل را دارد :| بدبختی داریما
پاسخ:
به گمونم سنت یکم از من کمتر باشه، جا داری تو هنوز ادامه بده :))
برای من وضع وخیمه :/
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.