فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد



راستش نمیخواستم اصلا واکنشی نشون بدم، چون خصوصی نوشته و راهی برای جواب دادن بهش هم نیست، اما دیدم برای صخره هم همین اتفاق افتاده، گفتم منم به همین صورت که اون جواب داده جواب بدم . بیشتر برای این دارم مینویسم که توضیحی هم داده باشم درمورد خودم بعنوان یک پسر .
اولش خیلی دلم سوخت و ناراحت شدم چون این دوست ناشناسمون درست میگه و ایکاش انتظاراتی که ایشون از من بعنوان یک پسر یا مرد داره رو میتونستم و میتونستیم براورده کنیم اما حقیقت اینه که نمیشه، طبیعت مرد تا اونجایی که من باهاش آشنا هستم همینطور بوده و البته هم ناراحت شدم چون این دیدگاه ایشون جز به این دلیل که کسی قبلا باعث بوجود اومدنش شده باشه نمیتونه باشه و از این جهت ناراحتم میکنه .
ایشون کاملا درست میگه مغز من قشنگ نیست، ولی اینطوری بوده از اول و یجورایی این نگاه حیوونانه که ازش حرف میزنه شاید تو ذات و خونمون باشه، ما اینطوری بدنیا اومدیم، با نگاه های حیوونانه ! من پسرم و بهتون قول میدم بقیه پسرا هم همشون با این نگاه بدنیا اومدن، از من بدتر هستن که بهتر نیستن ! هرجنس مذکری هم پیدا کردین که به شما علاقه پیدا کرده بود و این رفتارهارو از خودش بروز نمیداد دو چیز بیشتر ممکن نیست اتفاق افتاده باشه : یا ادبش (چه ادب شخصی چه دینی) و احترامی که برای شما بعنوان خانوم قائل هست بهش اجازه نمیده بیانش کنه یا اینکه آدم مرموزیه و موزی بازی داره در میاره و وقتی وابستش شدین دعا میکنین ایکاش فقط همون نگاه ها مشکل بود :)
و یه مطلب دیگه ای که البته این یکی اذیتم کرد این بود که بخاطر احساسات درونی من که خصوصی هم هست و صرفا و فقط اینجا بیان شده چون اینجا ملک خصوصی مجازی من هست و اجازه دارم توش از چیزایی که تو سرم میگذره حرف بزنم، فرهنگم رو زیر سوال ببرین، بنظرمن ما وقتی با فرهنگیم که بتونیم رک و راست درمورد هر مسئله ای ازجمله مسائل جنسی و امیالمون حتی حرف بزنیم، حالا این که فقط یه پست خیلی بسته و کوتاه بوده . این نگاه ها و کلا جِنس مرد همه جای دنیا هست، همه جای دنیا هم تقریبا همینه ! هممون همینیم یکی بیشتر یکی کمتر، درمورد جنس مخالف هم فکر نکنم زیاد تفاوتی بکنه، خیلی وقت ها شده دخترخانومی که با من صمیمیه بگه فلانی چقدر جذابه، من دیدم نسبت بهش عوض نمیشه که عجب نگاه حیوونانه ای داره، چون کاملا طبیعیه و صرفا و فقط اون چیزی که تو سرش اتفاق افتاده رو با دوستش به اشتراک گذاشته، همونطور که من حرفمو با دوستان مجازی به اشتراک گذاشتم :)
  • محمود دوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.