فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

تعطیلات
زندگیش خیلی تکراریه
همیشه میاد
بعد تموم میشه
خب
یه بار تموم نشو، نمیشه؟
بد میشه؟



روز تلخیه، آخرین روز تعطیلات ولی خیلی خیلی شیرین میشه وقتی بفهمی فصل جدید انیمیشن Rick and Morty و فصل جدید انیمه Attack On Titan امروز شروع شده ! فوق العاده نیست؟؟!
انیمه بین ها که صددرصد میشناسن AOT رو و میبینن، اگر ندیدین از دست ندین
کسایی که ریک و مورتی رو هم ندیدن و سنشون بالای 18 هست هم این انیمیشن رو از دست ندن، ایده های کمدی ناب این انیمیشن هر قسمت دهان اینجانب رو نیم متر باز میکنه !


  • محمود دوم

نظرات (۴)

انیمه ببینید :/
ماهم میشینیم فیلم میبینیم :/
پاسخ:
هرچیزی جای خودش، انیمه نمیبینی دست کم نصف عمرت بر فناس!
نصف عمرم برفناس پس! خیلی وقته تصمیم دارم بشینم از کارای میازاکی شروع کنم اما هنوز نشده :/
پاسخ:
حداقل نصفش !
میازاکی که خب اسم بزرگیه و من هم از کارهاش لذت میبرم ولی پیشنهاد میکنم انیمه سریالی ببینی، دنیاش یه چیز دیگس :)
دوست ندارم خب :| 
پاسخ:
غیرممکنه :| هر آدمی با هر سلیقه ای و هر روحیاتی که باشی حداقل یه انیمه هست که باهاش حال کنی !
مگه اینکه دیگه بی روح باشی، سنگ باشی مثلا :|
من خودم بار اول که مجبور شدم انیمه ببینم حس احمق بودن بهم دست داده بود و میگفتم ببین به کجا رسیدم که دارم کارتون میبینم (دوستم به اصرار یه انیمه بهم داده بود)، زیاد طول نکشید که بشم پایه ثابت سایتهای انیمه ای !
بازم میگم دوست ندارم :|
پاسخ:
هدف من کامروایی شما بود، اما شاکرا اما کفورا :|
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.