فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد


داشتم فکر میکردم
سعید
هردفعه که یه جمله میگه
برای اینکه بهش نگاه کنم چندبار میزنه تو پهلوم
خب
من اهل نگاه کردن به آدما وقتی میحرفن نیستم
تو هرجمله 2-3 بار میزنه
تو روز چندتا میزنه مثلا
40-50 تا؟ شاید، شایدم بیشتر
حتی داشتم فکر میکردم
انرژی اینهمه تو پهلوم زدن چقدر میشه
یا اینکه با این انرژی چه کارایی میتونست بکنه
چقدر فلسفی! یا فسقلی؟ نمیدونم اصلا ...
ولش کن
  • محمود دوم

نظرات (۴)

  • بــاهــ ــار .
  • من میزنم به پا:/
    وقتی خیلی میخندم هم پس‌کله ای میزنم حتی :/ :)))
    پاسخ:
    نکنین دیگه عادت خیلی رو مخی ایه، حالا چندبار در روز به این میگم سعیدجان نزن گوشم باهاته انقدر میزنه
    من عاشق عکاسی ازین زاویه هایم!:¶
    +به نکته ی شریفی اشاره کردی:/
    +بعضیام وقتی باهات حرف میزنن با دکمه مانتو ولباست ور میرن:|
    پاسخ:
    بله بله جالبه، انگار تو یه صحنه فقط چیزای جالبشو کات میکنیم و عکس میگیریم :)
    بگو عاغا حرفتو بزن دکمه مانتومو چیکار داری :))
    من یه دوست دارم موهامو میکشه :)))))))))))))))
    پاسخ:
    :))
    اینقدررررررررررررر بدم میاد از این حرکتتتتتتتتت که خدا داند، حتی دیده شده بعد چند بار سیخونک زدنش غیر ارادی خیلی محکم تر زدمش که نکن :/ یعنی چی جدا

    +قندون برام نوستالژیک بود، حس خوبی داشت
    پاسخ:
    این قندون توی یه سفره خونس که اکثرا خیلی شلوغه، صاحبش خیلی مرده، خیلی باحاله، هروقت میریم میگه بیاین چایی بریزین واس مشتریا و اینا دیزی هایی که میخورین رو نصف قیمت حساب میکنم ! :))
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.