فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

تا به حال 70 تا پست گذاشتم و بنظرم وقتش شده که یکم بیشتر از خودم بگم، از چرت و پرت نوشتن که بهتره .

اشتباه نکنید، این یه پست درد دل گونه، یا صحبت از خصوصیاتم و اینکه من اینجوری ام و اونجوری ام نیست، نه، این پست خیلی باحالتر از این حرفاس، این پست درمورد موهامه :)

مو؟! شاید برای خیلی هاتون این جملات قابل درک نباشن، خب شما صرفا عاشق موهاتون نیستین ! کسایی که عاشق موهاشون هستن درک میکنن چی میگم . من موهای خاصی دارم، نه از این جهت که رنگ خاصی داشته باشن یا مثلا دم اسبی باشن و اینجور چیزا، موهای من خاصن چون خیلی حرف گوش کن اند . افرادی که من رو نمیشناسن یا تازه باهام آشنا شدن معمولا زیاد از موهام حیرت زده میشن، "تو که دیروز موهات صاف بود چطوری الان فر شده؟!"، "دیروز کلا موهات اونوری بود، چیکار میکنی دقیقا؟" اینجور سوالات رو زیاد میشنوم، معمولا هم از کسایی که تو دایره آشناهام جدیدن، قدیمیا میشناسن منو و وقتی میبینن یهو فر شده موهام، با یه لبخند دوستانه سری تکون میدن و معمولا میگن "بازم که فر خوردی" .

رمز اینکه موهاتون چطور حرف گوش کن باشه هم سادست، به موهاتون اهمیت بدین، نه فقط با محصولات مراقبتی و شامپوهای چنانی، اینکار مثل پدری میمونه که برای بچه هاش فقط پول تامین میکنه، اما از نیاز عاطفی اونها بی خبره ! به موهاتون عشق بورزید و هروقت جلو آینه دیدین که موهاتون قشنگ شدن این رو بهشون بگین، موها دوست دارن بشنون که قشنگ حالت گرفتن، بعضی وقتا که مشغول کار و درس و هرچی هستین، دستی به موهاتون بکشین و بهشون بگین که چقدر از بودنشون سپاس گذارین، تو روزمرگی موهاتون رو فراموش نکنید !

نمونه موها : (!)

فر جنتلمن

فر وحشی

صاف و مجلسی

  • محمود دوم

نظرات (۱۷)

من و عشقم شب یلدا! :)
پاسخ:
:)
وبلاگ خوبی دارین دوست عزیز
موفق باشین
دوست داشتین به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم
پاسخ:
مرسی مرسی :)
اتفاقا منم موهامو خیلی دوست دارم:)
جنتلمنی خوشگله فردا نری کوتاشون کنی:|
پاسخ:
کوتاهه الان :)) قبل ارسال عکسها کوتاه کرده بودم که باز نیان همه بگن واه واه واه برو کوتاه کن :/
مورد داشتیم خودم موهامو ناز کردم تا خوابم ببره حتی،در این حد اهمیت میدم اصن =))

ولی انکه فر و لخت بشن واقعا جالبه ۰ـ۰
پاسخ:
یکم غم انگیز بود جمله اولت :| :))
دیگه از فرط عشقی که بینمونه به یه حدی بهم وابسته شدن که هرکاری بگم میکنن !
اون صاف و مجلسی بدونِ هیچی اینجوری شده؟ جل الخالق! 

من اگه پسر بودم و موهام فر بود همش به صورت عکس یک میگشتم ! اینقد خوبه! 
پاسخ:
نه خب تافت و اینا میخواد اون حجم مو که الکی صاف وا نمیسته هرچندم که موهای حرف گوش کنی باشن :))
اصلا فر عالیه، صبح از خواب بلند شو برو بیرون ! در این حد بی نیاز از رسیدگیه، هرچی هم بدتر خوابیده باشی بهتره حتی !
=)) الان که فکر میکنم خودمم قبول دارم غم انگیز بود، اصن برم دو قطره اشک بریزم :))))


+میگم ربطی به شرایط اب و هوایی و محلی نداره؟ مثلا بری شمال فر شه-ـ-؟ ذهنم درگیر شد :/
پاسخ:
چرا هرچی مرطوب تر باشه فر کردنش راحت تره، صافم که نه ربطی نداره یه اسپری نرم کننده، سپس سشوار درنهایت تافت :)
زندگی به سبک کچل که حالش بیشتره :)) نیست؟!
پاسخ:
اتفاقا سال پیش یه مدت (تقریبا) کچل بودم، خوبیش اینه ظاهر اجتماعیت دیگه واست مهم نیست، چون بهرحال داغونی :))
میتونی راحت تر مسافرت بری.  میتونی تا صبح از خواب بیدار میشی بری وسط خیابون کسیم نفهمه تازه بیدار شدی.  میتونی دستتو محکم بکشی رو سرت و نگران خراب شدن موهات نباشی. میتونی با یه ریش خفن به گولاخ تبدیل بشی.  میتونی کپ رو راحت سرت بذاری. میتونی نسیم رو خوب حس کنی از اعماق وجود :)) همیشه هم باری هرکاری  آماده ای :)) چی بهتر از این؟!
پاسخ:
فر هم همینه دقیقا :)) البته اون حس کردن نسیم رو مطمئن نیستم فقط :))

  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • وااااا یعنی همه این سه حالت موهای تو بود؟؟؟!!!
    جل الخالق 

    میدونی وقتی از ته میزنیش چه حسیه؟! نمی دونی دیگه  :(
    پاسخ:
    بلی بلی :)
    زدم از ته هم :) حس خوبی نیست اصلا :))
    شتتت چقد تفاوتتت 😐😐
    پاسخ:
    :))
    همون صاف قشنگ تره!
    +منم موهای خاصی دارم:دی
    موهای من رنگ مشخصی ندارن.یه روز به زیتونی میزنند یروز به طلایی یه روز به قهوه ای:/
    خلاصه من نمیدونم رنگ موها وچشام چ رنگیه
    پاسخ:
    آره میدونم میگن .
    مگه میشه عایا؟ :/
    +شوخی کردم:)حالا نگی عجب بهار خودشیفته ای:¶
    پاسخ:
    داشتم میگفتما :))
    موهای من حرف گوش نکن پررو و بی ادبن( بددهنی میکنن) برا همین هی کوتاهشون میکردم
    پاسخ:
    :)))
    بددهنی حتی؟!
    نه ولی جدا" بین دو تا رنگ زیتونی و طلایی://

    پاسخ:
    خوبه که :)
    چ موهای خوجلی بودن این اخریاهمیشه اینجوری کن موهاتو.دختر کشه خخخخ
    پاسخ:
    نه بابا دختر گیر نمیاد اصلا :| کم شدن انگار چندوقته :))
    من که موهام لخته،  مکافاتی دارم باهاش 😐
    پاسخ:
    لخت که زیاد اذیت نمیکنه ...
    اوه!
    تا وقتی که عکسا رو ندیدم جملهٔ "من موهای خاصی دارم" واقعا چرت بنظر میومد!
    پاسخ:
    :))
    مرسی :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.