فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

من رو تختم رو تختی ندارم
همیشه دوست داشتم
یه پتو زیرم باشه یه پتو روم
مثل ساندویچ
ولی خب
نمیدونم کدوم احمقی این پتو رو درست کرده
ابعادش طوریه که نمیشه گیرش داد به زیر تشک
دلیل شروع بازی ما همین بود
بازی اینطوریه که شب پتو زیریه
اینطرف اونطرف میره و کلا بهم میخوره
منم صبحها صافش میکنم
من این بازی رو دوست ندارم
ولی این پتو عاشق این بازیه
چه میدونم
کم کم دارم فکر میکنم یه پتو با افکاری کاملا منحرفه
انگار دست مالی شدن رو دوست داره
  • محمود دوم

نظرات (۸)

برادر احساس نمیکنی مشکل از خودت باشه تا پتوی بدبخت؟  😂😂😂
پاسخ:
مشکل از اون پتو سازه، عرضشو کم زده :/
زندگیمون پر از این کارای بی حاصله، باید باش کنار اومد
مثلا هربار که ظرفا رو میشوریم قراره باز کثیف شه، و غیره :دی

یا میتونیم از دنیای پتو‌ها به قضیه بهم خوردنش نگاه کرد و بهش حق داد البته من نظریه خاصی به ذهنم نمیرسه فقط بهت راهو نشون دادم خودت کشفش کنی ! 

تو هم احساس میکنی دارم چرت و پرت میگم؟:)))
پاسخ:
اوهوم دقیقا .
اتفاقا یه پست درمورد چرخه این کثیف شدنها هم داشتم قبلا، ولی خب مشکل من بیشتر با لباسای کثیف بود :))
از دید اونا نگاه کردم دیگه، به این رسیدم که منحرفه :)
اختیار دارین این چه حرفیه :))
پتو دو نفره بخر انقد بدبختی نکشی خب :/
پاسخ:
فرقی نمیکنه اونوقت زیاد میاد :)
اول پتو بنداز
بعد به شکم دراز بکش
اینجوری یه جورایی هم پتو زیر هستش و هم روت


دنبالت میکنم
پاسخ:
:|
خب خودمو که نمیخوام گول بزنم :)) بعدشم اینکه به شکم خوابیدن خیلی بده، ما هم همینجوری کمر درد و اینا داریم :)

ممنونم :)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • عاقا اینجا خانواده نشسته :)
    پاسخ:
    پوزش منو پذیرا باشید، از بس که رو مخه این پتو اعصاب نمیمونه که :|
    مردم توی سومالی یه دونشم ندارن عامو!
    + یه دونه ای  امتحان کن
    پاسخ:
    اگر به اون ادمها باشه که خیلی چیزها ندارن، نصف دنیا تو فقره، اونطوری کلا هیچکاری که دلمون میخواست نمیتونیم انجام بدیم :(
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • اووو .تا کجاها پیش رفتی !!!
    پاسخ:
    :)
    توصیه میکنم شما را به روتختی :)
    پاسخ:
    درموردش فکر میکنم :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.