فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

بطور غیرقابل باوری دوستم اومد پیشم و از تجربه سکسکه(!) اش بهم گفت و اینکه اگر برمیگشت هیچوقت انجامش نمیداد ! تو همون جمله های اول اینکه یه پست درموردش بزارم به ذهنم رسید و الانم اینجام، درحال نوشتن براتون .
بحث این نیست که نامزدین، صیغه این یا با دوست دخترتون میخواین به عرفان برسید، بهرحال نکاتی رو میبایست رعایت کرد که متاسفانه کسی به آدم نمیگه و ایکاش میگفت، برای همین برای پسرهایی که وبلاگم رو دنبال میکنند، این پست رو مینویسم، متخصص این زمینه هم نیستم فقط بنظرم دونستن این نکته ها به نفع کسایی هست که بزودی قصد دارن قاطی مرغا بشن . بنابراین اگه علاقه ای به دونستن اینطور مطالب ندارید یا از قبل میدونید با خوندن ادامه مطلب اوقاتتون رو تلخ نکنید، صرفا برای 18-19-20-21-22 و الی آخر ساله هایی مینویسم که حس میکنن ممکنه بزودی برای بار اول به عرفان برسن !
نکته اول :
برید حموم حتما قبلش، منظورم از حموم هم اینکه برید یه آبی به بدن بزنید نیست، برید قشنگ بشینید و اون اعماق وجودتون که سالهاست منزل قارچها و میکروب هاست رو بهم بزنید ! انقدر بشورین تا بسوزین !بار اول بقدر کافی ترسناک هست، حالا فکر کن بوهای عجیبی به مشامت برسه ! بعد از پارتنرت بپرسی تویی یا اونه ! پس بشور،بشور عزیزم .
نکته دوم :
با معده سبک برید پیش اون بدبخت ! چون اگه دارید این پست رو میخونید یعنی بقدر کافی ناشی هستید، حالا با شکم پر هم برید، اون دختر رو شکنجه روحی میدید :))
نه حالا جدا، سبک که باشین تجربه بهتری خواهید داشت و خوابتون هم نخواهد برد .
نکته سوم :
برای خودتون احترام قائل بشید، محلی رو برای به عرفان رسیدن انتخاب کنید که بتونید تا چندساعت آرامش داشته باشید، حیوانات هم تو محل های خصوصیشون رفع حاجت میکنند .
نکته چهارم :
بی تجربگی میتونه تاوان سنگینی داشته باشه، از وسایل مراقبتی استفاده کنید .
نکته پنجم :
پارتنرتون علم غیب نداره، انتظار بی جا نداشته باشید و اگر از چیزی خوشتون میاد بیان کنید ! البته جنتلمنانه و باشخصیت ! این نکته دوطرفس .
نکته ششم :
یه مورد خیلی جالب شنیدم که بار اول استرس انقدر زیاده که حاج اقا ممکنه بیدار نشه کلا، خودشو بزنه به خواب مثلا ! دراین زمان آرامش خودتون رو حفظ کنید و بعد بزنید تو سرتون چون نمیدونم چیکار باید کرد، فقط شنیدم حتی نمیدونم درسته یا نه، ولی اگه براتون اتفاق افتاد بیاین بگین باهم بخندیم بهتون :) شوخی میکنم، این نوع تجربه ها خصوصیه، عوضی نباشید و به کسی درموردش چیزی نگید، شاید پارتنرتون رو ناراحت کنه فهمیدنش .
نکته هفتم :
با پارتنرتون قبل به عرفان رسیدن حتما صحبت هایی درمورد اینکه اون بار اولش هست یا نه بکنید، مردم ما فرهنگ و رسوم خاصی رو دارن که چه درست باشن چه نادرست شما باید کاملا بهش احترام بزارید، اگه بار اولشه مطمئن باشید که همه میدونن دارن چیکار میکنن، زورکی کاری رو نکنید که بعدا ممکنه براتون دردسر درست بشه، هرکاری رو درست انجام بدید، اونقدرام چیز خاصی نیست که براش آرامش آیندتون رو از دست بدید یا کس دیگه ای رو وارد کاری کنید که نمیخواسته واردش بشه و این رو اون موقع نمیدونسته .
نکته هشتم :
اگه زود تر از اون چیزی که میخواستین عرفانتون به پایان رسید استراحت کنید، گپ بزنید، الزامی نداره همه بازی ها تو یه راند تموم بشه !
نکته نهم :
عضلات پارتنرتون قدرت های عجیبی دارن ! درمقابل شیئ بزرگ کشش پیدا میکنند و درمقابل شیئ کوچکتر انبساط پیدا میکنند، پس به فکر سایز نباشید و با اعتماد به نفس برخورد کنید . مگر اینکه دیگه سایز نخود باشه، دراونصورت به دکتر مراجعه کنید .
نکته دهم :
به نظرم باید ده تا نکته بهتون بگم چون اینجور پستا همیشه ده تا مطلب داره توشون ! ولی خب چیزی به ذهنم نمیرسه پس یه توصیه بی ربط میکنم، عجله ای برای رسیدن به عرفان نداشته باشید، بوقتش همه چیز اتفاق میوفته، مسابقه ای بین شما و فلان دوستتون (هممون هم یکی از این مدل دوستا داریم) که همیشه از افتخاراتش بهتون میگه نیست .
  • محمود دوم

آموزش جنسی پسران

نظرات (۲۴)

تنها چیزی که نبود بهداشتی.
پاسخ:
اولا که من خودم رو دربند اینکه عنوانم مرتبط با متنش باشه نمیبینم ! هرچند که این یکی بود و کاملا هم بهداشتی بود :)) P:
سلام آقا محمود
کی میخواد به عرفان برسه ؟ اصلأ عرفان کی هست ؟ خخخخخ
پاسخ:
سلام مریم خانوم
جوونا :)) عرفان یعنی به حقیقت رسیدن ! :))
نیک بختان به حکایت و امثال پیشینیان پند گیرند زان پیشتر که پسینیان به واقعه او مثل زنند

از سعدی =))
پاسخ:
فکر کنم این شعر یطوری دیگه بود، نمیدونم ولی این ریتمش یجوریه . البته منظور رسونده شد !
بله واقعا :))
شعر نیست اخه،نثر هست از گلستان،باب هشتم:دی
پاسخ:
اع، اوکی پس :) مرسی، سطح ادبی پست رو نجات دادین با این کامنت :))
نخوندم دگ نظری نیست :))
پاسخ:
حضورتون باعث دلگرمیست :)
Chan salete bache? Mikhay chio sabet koni ba in harfat?
پاسخ:
21 سالمه :)
خواستم نقش خودم رو ایفا کرده باشم درباب مسائلی که هرچند ضروریه هرکس ازش اگاهی داشته باشه ولی کسی نیست که آگاهش کنه :)
  • فـاطمـه نـظری
  • میدونم کامنتم به پست ربطى نداره ولى خوبه که مسائلى که طبیعیه صحبت ازش راحتتر بشه. 
    مثل همینجور مسائل.
    این خیلى منو آزار میده که (حالا در مورد خودم که دختر هستم میگم) چیزى مثل پریود شدن که کاملا طبیعیه هنوز که هنوزه مجبوریم ازش خجالت بکشیم جلوى بابامون، برادرمون، حتى به کار بردن واژه ش هم باعث میشه یه عده گارد بگیرن بگن زشته حیا کن نگو!
    خب اینجورى میشه که اطلاعات میاد پایین و نتیجه ى خوبى نداره.
    پاسخ:
    آره درسته، یه سری چیزا الکی زشت شدن و کراهت پیدا کردن تو جامعه
    برای دخترها وضع بدتر هم هست، باز پسرا از اینور اونور یه چیزایی یاد میگیرن ولی آموزش به یه دختر مهم تر از اینی که هست باید باشه
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • مردم از خنده خدااااا:))))))
    پاسخ:
    واقعا؟ خب خوشحالم که خوشتون اومد :)) ولی فکر میکردم اینو که پست کنم الان یه عالم کامنت میاد که نمیدونم چی باید جوابشونو بدم :)
    یا بو داشت.یا من منحرفم:/

    پاسخ:
    بو داشت :))
    لااقل رمز دارش میکردی رمزو میدادی به پسرا مینوشتی ورود دخترا ممنوع:دی
    پاسخ:
    که چی بشه؟ :))

    من اینو باید چند سال پیش میدیدم ، نه حالا :/

    چرا کسی تو تین ایجی به ما این اموزشا رو نداده ؟

    اگر میخوان جلو فساد بگیرن ، یه گوشش که همین سکسه دیگه :|

    پاسخ:
    آره واقعا :)
    آقا عالی بود یه جاهاییش خندیدم
    یه جاهاییشم آموزنده بود
    خسته نباشی:)
    پاسخ:
    مرسی مرسی :)
    کاملا از متن مشخصه تخصص نداری
    از نکات کلی که گفتی فهمیدم:)
    پاسخ:
    :)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • خب آخه همه شو درست نوشته بودی خداییش :)))
    برا همین خندیدم 
    پاسخ:
    فکر میکردم سخت تر باشه خندون مردم با متن :))
    مرسی که خوندین .
    سلام
    من میخوام اینکارو انجام بدم.قرار گذاشتیم با لیدی در روز یکشنبه"ولی ظهرش تو اون مکان خاص هستیم ههه احساس خستگی میکنم بیشتر ظهرا ولی کیف داره جفتمونم اولین بارمونه
    تو انجام دادی؟
    پاسخ:
    خوبه میتونی بگی کیف داره ! اکثرا بار اول قبلش نمیدونن چیکار کنن و شلوارشون خیس میکنن (مگه اینکه ظاهر واقعا خوبی داشته باشی و اعتماد به نفست بی نقص باشه!)
    نکات رو شب قبلش دوره کن 20 میشی :))
    منم یه تجربه هایی داشتم :) البته الان به هنرهای تجسمی بیشتر علاقه مند شدم :))
    امیدوارم خوش باشین جفتتون ;)
    خخخخخخخخخ مرسی
    ماهم میترسیم خب.همش اون میگه چی بپوشم خخخخخخ چی بپوشیم راستی؟
    اوه پس تجربه داشتی.
    پاسخ:
    یه لباس معمولی اینکه دیگه حالا زیاد مهم نیست :))
    چجووووووووری؟
    پاسخ:
    خصوصی تماس بگیر اگه خواستی بحرفی :)
    داری به جوون مردم یاد میدی که چطور خوش بگذرونه با ناموس مردم.؟؟؟؟؟؟؟ واقعا شماها ناموس ندارین....؟؟؟؟؟دوس دارین یکی این کارهارو با خواهر خودتون کنه؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بله من مشکلی ندارم، روزتون خوش
  • دچـــــ ــــــار
  • مطلب و مخصوصا نوع بیانش خوب بود ولی خودت بیششششوری :)
    + ولی نمیدونم چرا این دخترا اومدن خوندن و هر کدوم چنتا نظر ذادن :) واقعا سوال شد برام:/

    پاسخ:
    اینکه با 10 خط خوندن نظر به شعور کسی میدین نشون از شخصیت شماست :)
    + چیه؟ نکنه میخواین ارشادشون کنین؟ دفعه بعد میخوام ازشون اول از شما اجازه بگیرن :)
  • دچـــــ ــــــار
  • جبهه نگیر عامو
    اون قسمت کامنت که ازت حمایت کردم رو ببین :)
    پاسخ:
    جبهه؟ من فقط خودم رو همسطح کامنت کردم و جواب دادم :)
    روزتون خوش
  • دچـــــ ــــــار
  • باشه ممنون :)
  • کِلاَوس بُودلِر
  • این کامنت ناموس رو ندیده بودم... همیشه وقتی با ارازشه بحث می‌کنم، سعی می‌کنم درز نکنه که خواهر دارم چون بعد دیگه ول نمی‌کنن. فکر کن، سر بحث کلاسی، یکی از ملت بپرسه اگه خواهرت فیلان! منم بگم که خب اصن به من چه! دبیر هم با یه حالت « توی روح بی‌ناموس بی‌غیرت بی‌شرف آشغالت» نگاه کنه بهت :)))

    خیلی خوبیم ولی... به هرحال یه زمانی می‌آد که می‌خندن به همه‌مون، می‌گن بابابزرگ فلانی رو دیدین؟ هنوز می‌گه زنم ناموسمه. :) آی‌بخندن به این الفاظ چرت و تفکر مهوع و چرت‌تری که پشت‌ش هست.
    پاسخ:
    ارازشه :))
    حالا با یکی بحث میکردم که خواهرم رو پیش کشید گفتم من مشکلی ندارم، قبول نکرد گفت دروغ میگی :))

    بعضی وقتا غمگین میشم که تو این زمونه ما باید جایی باشیم که هنوز مشکلشون اینجور چیزاست.
    👎
    جالب بود... فقط عجیب بود ک چرا انقد راحت درموردش صحبت میکنید  چون اصولا این دور زمونه همه میخان بزارن رو حساب شرم و حیا و من از این موضوع بدم نیومد چون درستش همینه ک علمی و معمولی با این قضایا برخورد بشه  نه اخرش بکشه به ناموس و خاهر مادر و نه بصورتی ک بعدش ضرر به بار بیاره 
    پاسخ:
    من هم چنین دیدگاهی داشتم که بی پرده صحبت کردم :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.