فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

کرم ضدآفتاب که 6 ساعت و 12 دقیقه پیش باید پاک میشد رو صورتم
روشویی دوره ازم
شارژ لپتاپ داره تموم میشه
شارژر دوره ازم
میخوام لامپ اتاق رو خاموش کنم
کلید لامپ دوره ازم
همه چی دوره ازم
هیچی نزدیکم نیست
مگه میشه؟ چرا اینطوریه؟اه اه اه
تنها چیزی که نزدیکه بهم یه بطری آب مسخرست
منکه تشنم نیست اینجا چه غلطی میکنی؟
گمشو نمیخوام ببینمت
اصلا میخورمت
دستشوییم گرفت
دستشویی دوره ازم
میخوام خودکشی کنم
چاقو دوره ازم
تف تو این زندگی
  • محمود دوم

نظرات (۵)

صدا میزدی چاقو من دارم برات میوردم 😂
پاسخ:
اگر تو تموم کارام یه آدمایی اینطوری پیگیر کمک کردن بودن من هیچ مشکلی نداشتم :))
حالا ما کامنت بدیم یه وقت گوشی و سیستم و اینا ازت دور نباشه شرمنده شیم :/ =))
پاسخ:
سیستم تنها چیزیه که همیش رو پاهام قرار داره :))
:)

خو دو دیقه باشدن که این ژانگولک بازیاا رو نمی خواد

در دشت کویر به سر می بری مگه؟
پاسخ:
آره شاید، ولی همین ژانگولک بازیا سوژه خوبی میشه واس پست :)
ادم با چاقو خودکشی نمیکنه پسر خوب
پاسخ:
تازه واردم تو این چیزا ببخشینم :(
آرام باش ایزززززی ایزززی :| 
پاسخ:
:)) چشم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.