فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

در ادامه این پست
با پدرم صحبت کردم، ازم خواهش کرد بگردم و پیداش کنم و اینکه بپذیرم اشتباهم رو و جبرانش کنم، به همین دلیل هفته قبل به انتظامات معرفی کردم خودم رو :))
با دوربین شماره پلاکش رو درآوردن و بهش خبر دادن، امروز اومد و 80 تومن خسارت ازم گرفت و رفت :|
پدرم میگفت به خسارت وارده نگاه نکن، ببین چه درسی گرفتی، تنها درسی که گرفتم این بود که بعضی وقتا تو زندگی یهو 80 تومن پول غیب میشه :)
  • محمود دوم

نظرات (۱۵)

ای وای همون ماشین که گلگیرشو زدی؟؟؟
پاسخ:
بله :)
فقط سکوت:|
پاسخ:
دیگه چرا؟ دادم دیگه خسارتشو
اینکه چقد زود گریبانتو گرفتن:|
پاسخ:
خودم رفتم دنبالش :|
راضیم از پدر محترمت. دمش گرم. 
پاسخ:
خودش پولشو جبران میکنه -_-
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • اووووه 
    :)))
    پاسخ:
    بلی :)
    وای خدایاااااااااااااااا
    دعوا نکرد مرده باهات؟!
    عجب پدری باریکلا و عجب پسر حرف گوش کنی
    پاسخ:
    باورت میشه نمیدونست؟!!
    بله بله مرسی:)
    متوجه شدم:)
    بذارین پای شلوغی و یکمم گیجی خودم یکم فقط
    پاسخ:
    خواهش میکنم این چه حرفیه :)
  • پرنده‌‌ی آبی
  • ولی اگه شما خودت جای اون آقایی که ماشینشو زدی بودی چه حسی بت دس میداد :د
    پاسخ:
    انقدری که شماها اینجا جوش آوردید طرف نیاورد :| نمیدونست حتی زدم ماشینش رو!
    خیلی هم خوشحال شده بود :|
  • پرنده‌‌ی آبی
  • بابا من کجا جوش آوردم فقط سوال کردم :))
    ولی کلن با پدرتون موافقم :-p
    پاسخ:
    همه جواب بخاطر شما نبود :)) همه سرزنش میکردن تو این دوتا پست -_-
    بله بله :)
    اولا ک پدرتون چقدرررر خوبن خدا حفظشون کنه...
    ولی اونی ک اومده 80تومن و گرفته چ ادم بیمزه ای بوده..خیلیا میگذرن از چنین مواردی

    ب این فکر کنین زیر دین کسی نموندین...همینش کلی خوبه
    پاسخ:
    مرسی :)
    خبر نداشت از هیچی میگفت یه پولی بده خودت دیگه :|
    آره بد نیست حسش :))
    یاد کتاب قصه های من و بابام افتادم:)))))))
    پاسخ:
    از کی هست؟ کتاب کودکانه؟ :))
    هشتاد تومن یعنی هشتاد هزار تومن دیگه؟یه جوری نوشتی آدم فکر میکنه میلیونه :دی
    پاسخ:
    80 میلیون بود که میتونست دوتا ماشین نو بگیره :|
    80 هزار تومنش هم زیاد بود -_-
    :))
  • آقا علیرضا
  • کار درست اون پست با این پست خراب کردی که 😑
    پاسخ:
    واقعا شرمگینم :(
    کامنت علیرضا:-D چه قدر من از این پسر راضیم اخه:-D 
    جمع کن عامو جمع کن بچه مردمو از راه راست به در نکن علیرضا! 
    پاسخ:
    کارش درسته :)
    راه راست آخه؟ :|
    اره کتاب کودکانه از اونا که نقاشی دارن! این کتاب اولین کتابی بود که من تو بچگی باهاش یواشکی خوندن موقع خواب رو تجربه کردم، نگاه نکن مال بچه هاسا برو خون=)) سه جلده
    پاسخ:
    حتما :) مرسی
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.