فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

همه دلشون شکسته، همه مورد تجاوز نیروی بی احساس بیگانه واقع شدند.
یه بار نشد یه نفر بنویسه که من دل شکوندم، من بی احساس بودم، من خودخواه بودم، آره من اینکارارو با کسی کردم، آره من یه هیولام، یه هیولام که آروم و متین و یه پکیج کامل جلوه میکنم.
باورت نمیشه این آدم آروم چه چیزیه، باور که چه عرض کنم، حدس هم نمیتونی بزنی که این اصلا آدم نیست، این خنده ها خنده های آدم نیست، این حرف زدنهای قشنگ ... گرفتار جلوه آروم این موجودات میشی، یه هیولای بی احساس.
هیولاها تو قصه ها نیستن، واقعی اند، خیلی واقعی، در اقلیت هم نیستن، فقط خوب یاد گرفتن آروم جلوه کنن، خوب یاد گرفتن چهره سرد و سنگیشون رو پشت لبخندهاشون قایم کنن ...
من هیولا دیدم، هیولا شدم
  • محمود دوم

نظرات (۱۹)

من نوشتم((-:http://parydaryay.blog.ir/post/292
چون واقعا هیولام((-:!این پست تازه کمم هست واسه هیولا بودن من
پاسخ:
مثال نقض چه زود پیدا شد :| :)))
ولی خیلی زیادن، قیافه طرف رو نگاه میکنی، زل میزنی تو چشاش میگی این معصوم ترین آدم رو زمینه، چنان فیتیله پیچت میکنه نمیفهمی چیشد اصلا :|
(((-: اره کلا ما اومدیم واسه نقض کردن|:
اره واقعا|: خیلی ادمای مضخرفین به خودتم شک میکنی لامصب|:
پاسخ:
مرسی مرسی :)
اوهوم :(
من اعتراف میکنم 🖑هیولام 
ولی من کسیو ندیدم هیولا باشه که من هیولا شم از اول بودم^^
الان ابروم میره:)
پاسخ:
یادم میمونه :))
"اعترافات یک هیولا" راه انداختین کلا :))
  • پرنده‌‌ی آبی
  • من فکر نمیکنم هیولا باشم،ولی تو دانشگاه هیولا ها بودم ،انقد زجر کشیدم!
    پاسخ:
    امیدوارم :)
    نمیدونم چقدر ربط داره به منظورت از این پست ولی به امید روزی که به جای اراجیفی مثله دل شکستن و بی احساسی و فلان و بهمان ادما به اون رشد برسن که تو رابطه ی تموم شده جون نکنن، و هر وقت واسشون تموم شده بود خیلی انسانی بیان بیرون جا گند مالی کردن همه چیز
    من تا الان اینکارو کردم، و بعدا هم خواهم کرد.ترجیح میدم یه هیولا باشم تا کسی که خودشو تباه میکنه توی رابطه‌های اشتباه از ترس یه سری القاب و اشک و ناله نفرین.
    من همونم که دل شکونده مثلا=)) 
    پاسخ:
    همم، نمیدونم خودمم منظورم شمارو شامل میشه یا نه، خب وقتی یکی دلت رو میشکنه زیاد برات مهم نیست منطقی شکونده یا نه، دلیه که شکسته دیگه ...
    ولی آره اگه جایی هستی که بنظرت جات اونجا نیست باید بری دیگه :)
    سلام 
    کلی نوشتم بعد اومد که باید عضو بیان شی همش پرید :-((( 
    میدونید اشتباه کار ما کجاست ؟ اینکه ما به ظاهر طرف نگاه می کنیم همون طور که خودتون هم تو متن بهش اشاره کردین 
    برای شناخت آدم ها نیاز که باهاشون آداب و معاشرت کنی تا بفهمی چور آدمی 
    مثلأ یه سری افراد هستند که چهره ی خشن و بی ریختی دارند اما باهاشون که خودی میشی می فهمی اینطور نیست یا برعکس طرف زیبا و مهربونی از صورتش می ریزه اماااااااااااااا بی احساس و فوق العاده خود رأی 
    ما از سکه انداختن به ظاهر و تیپ آدم ها رکب می خوریم 

    پاسخ:
    من از طرف بیان شرمندم :))
    آره خب، شاید اون آدم با ظاهر بد خوب باشه، مشکل اینجاست که آدم ازش خوشش نمیاد :|
  • آقا علیرضا
  • عَههههه ما چقدر باحالیم 😂😂😂
    علیرضا هستم یک هیولا ✋

    پاسخ:
    مجمع هیولاهاس اینجا :))
    الان کرکسیون هیولا داری
    کرکسیون درسته دیگه؟!
    پاسخ:
    کلکسیون فکر کنم درست باشه :)
  • آقا علیرضا
  • با اجازه دوستان کمی ملت رو به سخره بگیریم 😂😂😂😂
    کرکسیون اخه 😂😂😂😂
    الله اکبر حقیقتا 
    الان که توجه نمودم بی تعارف من یه هیولام 😒
    پاسخ:
    شیرین خانوم ناراحت شدن من آدرس وبتو میدم بهش :))
    هیولا :))
    عنوان پست رو باید میزدین " هیولاهای بیان را بشناسیم"!!! :)))
    پاسخ:
    اونموقع نمیدونستم همه هیولان :))
    منکه هیولا نیستم:))
    من به این مهربونی اصلا این القاب به ما نمیچسبه:)))
    شاید یکم خودخواهی تو ذات هممون باشه که منم  ازش مستثنی نیستم:|
    پاسخ:
    100% شما هیولا نیستی، بله بله خیلی هم مهربونین :)
    اوهوم، شاید
    هیولا بودن یا نبودن مسئله این است که باید برای افراد مختلف سنجیده شود:)) 
    مثلا من خودم برای چندنفر تو زندگیم هیولام,یه هیولای بزرگ :)) 
    ولی برای بقیه فرشته ام:))
    پاسخ:
    ذات ها مشخصه، ذاتی که هیولا باشه دیگه نمیتونه فرشته باشه :)) هرچند فرشته نشون بده خودش رو
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • من یکی از همون هیولا ها هستم که تو یکی از پست ها اعلام کردم :)
    http://noboy.blog.ir/post/352
    پاسخ:
    اصلا آدرس وب خودش نشون میده شما یه هیولایی :))
    هیولاهاااااا ادم های شوخ وبی مزه وبامزه وکلاهمه بلاگریهاهیولاند
    پاسخ:
    :))))) شاید
    هیولا چیه :/
    من به شخصه هیولا رو خوشم نمیاد
    شاید دراگونی چیزی حالا
    پاسخ:
    شما که دستی داری تو هیولا بودن!
    عجب!!!!
    باشه قبوله ما کلا هیولاییم
    من براساس تعریف خودتون از هیولا گفتم! دل همه رو ک نشکستم, فقط دو سه نفر 
    پاسخ:
    آخه من فرشته دیدم، جایی که میبینن نمیخونن با طرف قبل هیولا شدن خداحافظی میکنن !
    حالا از شما هم میپذیریم که یه چیزی وسط باشین :))
    من اخر هیولام....!
    یه روزی شاید نقابمو برداشتم!
    پاسخ:
    هیولا بودن خیلی شابع شده، اینکه قبول کنیم و بخوایم عوض بشیم مهمه
    آره
    بهتر بود بگم من هیولا بودم
    شرایط هیولام کرد
    و عوض شدم!!
    پاسخ:
    هیولااااا:))
    بنظرم چون تو یه رابطه دو نفر هم احساس میکنن طرف مقابل بهشون بدی کرده بخاطر همین از هم طلبکارن . اکثر دعواها دو طرفس . با تقصیر کم و بیش
    پاسخ:
    اوهوم، شاید
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.