فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

خیلی خوبه که همه دارن کم کم مارو سعادتمند میکنن به شنیدن صداشون، عالمه، یاسی، صخی، صداهایی که انتظارشون رو نداشتم و خنده هایی که ترس آدم رو بر می انگیزه :)) بازم از این کارها بکنید :)

 

 

 


به مجموعه تپق هام تپق 4دقیقه و 35دقیقه هم اضافه شد  ^_^

 

 

ویرایش : همینکه پست کردم پری خانوم هم صوتی گذاشت :)) تیم دوبله میشه زد قشنگ با این صداها

 

  • محمود دوم

نظرات (۳۳)

(((-:امشب ترکوندیم رسما
پاسخ:
بیشتر وویس داشته بیان امشب تا پست :))
یعنی به معنای واقعی از هماهنگیمون لذت بردم! همههههه هممممم زماااااان^^


+من بگم از اون موقع تا الان به صدای  تو قبطه میخوردم باورت میشه:/؟! 
یه بم خفنی ته صداته


بعد! نسی ما خیلی بازی مازی و اینا میکنه. 
بعد صدای اول پست که اومد فک کردم صدای بازی نسیه:-D:/
بعد دیدم یکی داره حرف میزنه:-D


تو تا الان منو حوابگاهی کرده بودی الان چجوری تنهایی؟!:/

ببین!  در حضور من هیچ کس پر حرف نیست:-D خب؟!:-D

الانم یازده شبه دلاور:-D چجوری روزمون خوش

یا حضرت عباس! اهنگه چرا قطع نمیشد:/
پاسخ:
اینو چند ساعت پیش گرفتم اونموقع روز بود هنوز و تنها هم بودم :))
میخواستم معمولی پست کنم یهو به ذهنم رسید آهنگ ماریو رو هم بندازم تنگش
تعریفهایی که کردی از صدامو هم با چیزایی که من دارم میشنوم بیان اصلا صدا بد نداره :| من داغان ترینم رسما :))
آهنگه هم قطع میشه صخی صبر داشته باش :))
گیرایی مجازی:))))))
پاسخ:
طرف مجازی یه چیزی نوشته من باید بفهمم احساسش چی بوده، قصدش از بیانش چی بوده ... ^_^
  • شـمـلـ ـیا
  • ماااریووووو ^___^
    پاسخ:
    ^_^
    خستگی هنوز حس میشه...جدن باید شهرام شب پره تجویز کنم!^_^

    چقدم تواضع موج میزنه تو کلامت!😂
    نه راحت باش...به جایگاه استاد تتلو کسی توانایی رسیدن نداره!^_^

    +چقد من رو این ماریوی دوس داشتنی کراش مندم!😻😻
    پاسخ:
    صدام همینه بخدا من درحال رقصیدنم باشم همینه صدام، هردفعه با لفظ شهرام شبپره میای میترسونی میری :))
    واقعا شما هم حس کردی متواضعم؟ :))
    من نیز !
    شما چقد ریلکس حرف میزنی من استرس داشتم|:
    پاسخ:
    با تجربه شدم دیگه :))
    یکم شبیتهم .. همین ..
    پاسخ:
    از چه نظر؟ :)
  • آقا علیرضا
  • جریان چیه !؟
    پاسخ:
    کدوم جریان؟
    دوستان دارن با صداهاشون مارو قافلگیر میکنن هیچی :)
  • آقا علیرضا
  • یکی زحمت بکشه لیستشون کنه تو یه پست کهدما هم بشنویمش 😊
    رمز چیه !؟
    پاسخ:
    رمز؟!
    همینایی که گفتم دیگه صخی یاسی عالمه پری، پستهای اخیر وبلاگاشون :)
  • آقا علیرضا
  • همه رمز گذاشتن اخه :|
    منم شاید تا ساعتی دیگر به جنبشتون پیوستم
    لامصب دورم شلوغه نمیشه ویس گرفت 😂
    پاسخ:
    نمیدونم والا دیگه ازشون بگیر :|
    مشتاقیم به شنیدن !
    حرف زدنتون یه طرف اون آهنگش یه طرف! خاطرات زنده کن بود! :))
    پاسخ:
    حس کردم میخواین بگین ایکاش حرف نمیزدی و فقط ماریو رو پلی میکردی :)) ولی خب احساسات من رو هم درنظر گرفتید، مرسی از اون بابت :))
    نه اتفاقا صداتون خوب بودش. خوب هم حرف زدین. جدا!  آقای باهوش :))
    پاسخ:
    مرسی مرسی :)
    راستی جا داره بگم منم به این بلا مبتلام که هر وقت امتحانی رو نمی خونم نمره ام خوب میشه! اونایی که میخونمو در عوض خراب می کنم :|
    پاسخ:
    من کلا نمیخونم پس ممکن نیست ناراحت باشم از اینکه خوندم و بد شدم :))
    فکر کنم کار بهتر همین کار شماست! :)) چون حرصی که سر از دست دادن الکی نمره آدم میخوره صدبار بدتر از حرص درس نخوندنه :| 
    پاسخ:
    من کلا اعتقادی به درس خوندن ندارم :)) از همین جهت اون استرس درس نخوندن رو ندارم :)
    وای مردم از خنده اخه پسر خوب حرف نداری بزنی چرا زور میگی به خودت 
    ولی خداییش صدای اینایی که شنیدم قشنگ بوده شماها باید برید دوبر شید 👏🤘
    پاسخ:
    مرسی از روحیه :)) اونا دخترن خب، صداها قشنگه دیگه :))
    کاملا ریلکسسسس! دم شما گرم :))
    پاسخ:
    مرسی مرسی :)
    صدای شما سه تا که خووووووووب بود
    توام خوبه چونه نزن😂عالمه رو نمیشناسم 
    پریم هنوز گوش ندادم
    پاسخ:
    مرسی :))
    گوش بدین خیلی خوبه !
    ینی نیشم تا پهنا باز شد:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    منم وقت کنم میزارم!
    آخراش هیجانی شدی ها:دی
    پاسخ:
    خوشحالم که باعث شادی کسی شدم :))
    ما مشتاق شنیدنیم !
    آره :))
    از ثانیه اول منتظر دقیقه‌ی ۴ و ۳۵ دقیقه‌ت بودم=)) بعد جالبه خونده بودمش نفهمیده بودم نکته کجاش، شنیدن کی بود مانند خوندن:))

    ولی با صخی موافقم، بم خیلی خوبی داره صدات:)

    +یه هفته فرجه رو میخوای بری عشق و حال؟ ما موندیم چه خاکی بر سر بگیریم این درسا رو-ـ-
    پاسخ:
    :)) نباید میگفتم شاید

    مرسی مرسی :)

    خود امتحانا بقدر کافی رو مخ هست !
    باشه پر حرف نیستی قبوله:|
    صدات یه جوریه که میشه بش ساعتها خندید:))
    پاسخ:
    بعضیا الکی میگن پرحرفم :| نمیدونم چی میگن اصلا :))
    انقدر خنده داره؟ :))
    فقط چیزه...چار دیقه و سی و پنج دیقه؟! =)))
    ببین دوست عزیز شما به صدات افتخار کن خب؟
    چون هستن کسایی که صداشون عینهو اینایی که جار میزنن اهن کهنه میخریم :||
    ناشکری نکن برادر من :|
    پاسخ:
    صدای معمولی و قابل تحملی دارم درسته :)
    ولی عجب صداهایی و داشته بیان و ازشون قافل بوده :))
    از نصفشون قول گرفتم بازم وویس بزارن X-))
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • حالا کدوم نویسنده  تصمیم وویس بذارین ؟
    من چرا همیشه از بقیه عقب ترم ؟ :)
    پاسخ:
    همین نویسنده هایی که تو پست معرفی کردم دیگه، نوشتم اسماشونو :)
    خب شما هم بپیوند به بقیه
  • لــوراخــ ‌‌‌ــس
  • کو الان ویس شما خب؟ :)))
    پاسخ:
    تو مطلبه دیگه :/
  • لــوراخــ ‌‌‌ــس
  • چرا من نمی‌بینمش؟!-_-
    پاسخ:
    http://bayanbox.ir/info/2951445868705629169/REC-kamharf
    این لینکش
    درضمن، تو چندتا وب داری ناموسن؟ :|
  • لــوراخــ ‌‌‌ــس
  • خیلی =)))))
    پاسخ:
    چطوری رمزشون یادت نمیره؟ :))
    من کلا همه جا یه رمزو میزنم باز بعضی وقتا میخوام وارد سایتی بشم باید برم از قسمت فراموشی رمز ریست کنم رمزو :))
    اصلا صدات خیلی هم قشنگه:))
    بذار بهت بگم اگه گوینده رادیو بشی من یکی از طرفدارای صدات هستم:)))
    آفرین واسه درس نخوندنت
    پاسخ:
    واقعا؟ مرسی ^_____^ (آیکون خر کیف بودن و اینا)
    فیلم دیدن توی کوه :|| یبار اینکارو کردیم لبتابمون به فنا رفت نکن به نظرم ععع این کارا :|||||
    پاسخ:
    داشتم فکر میکردم شاید بیخیال فیلم دیدن توی کوه بشم و به کوه دیدن توی فیلم بسنده کنم :) اینطوری لازم هم نیست از تختم بلند شم :))
  • لــوراخــ ‌‌‌ــس
  • رمز همشون یکیه و یوزر همشونم تو نت سیو دارم :))
    پاسخ:
    آهان :))
    بله واقعا
    جنس صدات مثل صداهای مورد علاقه منه:)
    پاسخ:
    خب من خوشحالم که مورد علاقه بانو واقع شدم ^_^
    ببینید ، اونا به من میگن خرخون ولی واقعا نیستم چون همیشه شب امتحانی میخونم . 
    هر وقت بخوان امتحان ندن ، کلاس رو بپیچونن ، من پایه تر از خودشونم . 
    بله خلاف قانون نیست ، ولی آدم دلش میشکنه . 
    پاسخ:
    همونجا جواب دادین خوندم :)
    حتی بم صدات میتونه یه چیزی تو مایه های لش دایان باشه.
    یه بار بیا کلا برامون اواز بخون اپ کن!
    پاسخ:
    دایان انگار گلوش چرک کرده نمیره دکتر :))
    شاید!
    عح پس میشناسی دایان رو^^ 
    گلوش چرک کرده نمیره دکتر:-D بچم:-D خیلی خوبه صداش لامصب!
    پاسخ:
    بله بله :)
    بد نیست
    :))))))))))))باااهووووش:)))
    عاالی بود :))))
    منم خواهم گذاشت :)))
    خخخخخخخ صدات پشمکیه چرا؟ :))))
    آهنگت :)))))
    مردم از خنده :)))))
    استعداد خوانندگیت منو مُرد :D
    پاسخ:
    مرسی مرسی :)
    صدای پشمکی چی هست؟ :))
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.