فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد


فصل جدید هاوس آو کاردز، اونم با شروع فرجه ها، خبری بس عالی، تمومش که کنم از این فصل خواهم نوشت (فصل5)، امیدوارم این سریال رو دیده باشین که اگر ندیدین 7/16 عمرتون برفناست! البته سریال فصل به فصل کمی ضعیف شد و شروعش یه چیز دیگه بود، اما هیجان همچنان بالاست. شماها که همتون تا دوروز پیش داد و هوار سیاسیتون گوش مارو کر کرده بود، ببینید!

شروع سریال خوب بود و هرچند که فرانک آندروود مثل فصلهای گذشته با دوربین صحبت نمیکنه، اما نگاه هاش بهمون نشون میده که اون مارو فراموش نکرده!


نظرات (۷)

شاید باورتون نشه ولی من توعمرم هیچ فیلم وسریالی ندیدم:|
حالا نه هیچی ها ولی میتونم باانگشتام بشمرم که تاحالا چندتا فیلم دیدم:/
پاسخ:
:|
من حرفی ندارم
همه ی فصل هاشو دارم تعریفشو خعلی شنیدم میخوام بعد امتحانات بشینم ببینم همه رو :|
پاسخ:
بعد امتحانات چیه :| فصل اول خداست، بشینین ببینین!
شاهکاری با بازیه کوین اسپیسی و رابین رایت. چی میشد اگه به جای دو قسمت اول کلش رو دیوید فینچر می‌ساخت؟ فک کنم دیگه در اون صورت الان ما زنده نبودیم از شدت شوکه شدن توی قسمتای مختلف. 
پاسخ:
کوین اسپیسی خداست، داشتم رو پروژه کار میکردم گذاشتم کنار الان 3قسمت اینو دیدم :|
  • آقا علیرضا
  • وااااو این سریال فوق العاده اس 😍😍😍😍😍
    پاسخ:
    اگزکتلی :))
    واقعا چرا اون دخترک و پرت کرد جلوی قطار؟؟گناه داشت طفلکی
    پاسخ:
    زوئی بارنز :((( هات ترین دختر سریال همیشه میمیره -_-
    :/Wow   
    من یکی که عاااااااااااااااااااااااااااااااااااشق این سریالم همه قسمتاشم دنبال میکنم و خصوصا از چهره سیاسی فرانک خیلی خوشم میاد واقعا عالیه:)))))
    پاسخ:
    فوق العاده میباشد
  • مهشاد هاشمی
  • چقدر فصل یک تا سه سریال رو دوست داشتم و چقدر با علاقه و اشتیاق لابلای تمام کارهام براش جا باز میکردم 
    فصل چهار ولی بارم خیلی ناامید کننده بود. حتی نتونستم تمومش کنم. هنوز سه چهارتا اپیزود آخرش رو ندیدم. رغبتی هم به این فصل جدید ندارم -___-

    پاسخ:
    برای من که فصل یک فقط فوق العاده بود ولی میبینم باز، این فصلم تا اینجاش که خیلی خوب بوده :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.