فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

از زنجان کوبیدم اومدم تهران، تهران یه مسیری که 2 ساله دارم میرم و میام رو اشتباه میرم، از زنجان تا تهران 3.5 ساعت تو راه و از تهران تا تهران 2 ساعت تو راه ...
حالا خونم، پدرجان میگه بریم شمال؟ با قیافه ای خسته میگم : اِه ...
به مادرم میگه حله محمودم راضیه، جمع کن بریم!
دارن جمع میکنن جدی جدی، بدتر اینه که جمعه باید برگردیم، واقعا خستم.

فرصت نکردم هنوز خودکشی کنم، دو دقیقه تایم آزاد پیدا کنم میکشم خودمو، نگران نباشین.

با دوستان خسته تر از خودتان تا سرکوچه رفتن هم خطاست
درضمن، همیشه انقدر زشت نیست قیافم :| اینجا واقعا خستم
  • محمود دوم

نظرات (۱۶)

چهارشنبه اس راستی!:) تموم شد اراعه و اینات

منم شمال عاغا:/ 
پاسخ:
آره تموم شد، بلافاصله هم اومدم خونه :))
شاید همو ببینیم اصلا :))
منم خستم شد -_-

الان تو کدومی؟:)))
همینکه کنار رانندس؟
اگه اونی که اصن نمیخاد خودکشی کنی:)))) تا چن روز دیگه حول قوه ی الهی خشک میشی :))))))
پاسخ:
من تنها کسی هستم که بیداره !
اینقد قیافت خسته بود خوابم گرفت خدایی -__-
پاسخ:
:|
خب رانندگی خسته کنندست، اوناهم عین چی خوابیدن، آدم خسته میشه دیگه :))
شما عینکیه هستی؟
پاسخ:
بله بله ^_^
شمال:(((
یکم لیاقت داشته باشین خب:(
پاسخ:
شمال برای شما شماله! برای کسی که خونوادش شمالیه و نصف سال شماله، اونقدرام شمال نیست :))
خستم خب واقعا -_-
((((((-:عه اصلا به صداتون نمیاد اینقد بچه باشین
((-:به قول ارام خودکشی نکنین خشک میشین|:
پاسخ:
من همواره تو هرسنی بودم 3-4 سال کوچیکتر میخورده بهم :)) عادت شده دیگه شنیدنش :))
:)))) من راضیم از خودم
یکی اون بالاگفته شما اونی که کنار راننده ست؟
بعد منظورشون از راننده اون بنده خداست که داره خواب ۷ پادشاه میبینه؟:|چطور ممکنه راننده باشه اخه؟:|
پاسخ:
منم یکم گیج شدم :))
خب بزار یه جمله بگم که راحت بتونی خود کشی کنی 
(جواد خیابانی کی بود؟)😂😂

امیدوارم دیگه اینبار خودکشیت نافرجام نباشه😎
پاسخ:
اصلا محبتی که شما به من ارزونی داشتین رو چطوری جبران کنم؟  :))
به شمال دریا 
خوشا به حالت 
پاسخ:
قسمت شما بشه :)
تو راه چنتا نسکافه بخورین تا خوابتون نبره :) 
خسته نباشید
پاسخ:
چشم
مرسی :)
با توجه به جوابی که به خرمالو دادین باید بگم: شمال، برای کسی که خونوادش شمالیه و نصف سال شماله، خیلیم شمال است :)) حتی برای کسی که کل سال شماله هم شمال است :)) واقعا براتون عادی شده؟ من هر روز که چشمم به اطراف و مناظر ودریا و طبیعت قشنگش میخوره دلم ضعف میره براش. انگار اولین باره دارم همچین صحنه هایی می بینم! باروناشو هم که نگوووو...عشق است و دیگر هیچ ^_^
پاسخ:
خب شما کاملا یه طرفه توصیفش کردید! هوای شرجی شمال رو نمیگید یا اون ترافیکهای رسیدن بهش!
با این تفاسیر بهم حق بدین که دلم نخواد چهارشنبه برم شمال و جمعه برگردم :)
خب هرکسی یه میلی داره درمورد طبیعت، با وجود اینکه من نگفتم شمال بده ولی ترجیح میدم برم جاهای جدید و البته خلوت تر! یجورایی میشه گفت ملت شمال ندیده شمال رو برام خز کردن!
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • اوووف اشتب کردی اومدیا !
    هوا اینجا انقدر شرجیه که نگو !
    اصلا شانس توعه :دی
    پاسخ:
    بله بله دارم حس میکنم هوارو :))
  • آقا علیرضا
  • خوش بحالت میری شمال یه هوایی عوض میکنی 

    ترم منم تموم شد دیگه
    هفته بعد میرم خونه
    پاسخ:
    کجا دانشجویی مگه؟
    ترافیک این روزا خیلییییی زیاده امیدوارم شما ب اون ترافیک بدا نخورده باشین و الان هم ی دنیا بهتون خوش بگذره
    پاسخ:
    دیگه عادت شده :)
    ممنون
  • آقا علیرضا
  • من میرم بیرجند خونمونم مشهده
    پاسخ:
    آها، موفق باشی داداش
    آخه به نظر من هوای شرجیش و بقیه چیزا سختشون خیلی کمتر از راحتیشه :))

    :: البته با چیزایی که گفتین بهتون حق میدم. رفتن به جاهای جدید خیلی خوبه :)
    پاسخ:
    درک متقابل که میگن همینیه که ما الان بهش رسیدیم :))
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.