فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

راه میرم گشادگشاد
میخونم چه شاد چه شاد
...
با ریتمم میخونه :|
خیال کردی اومدی وب کی؟! دیجی مریم؟!

بعضی وقتا یه آهنگایی تو مغز آدم ریپیت میشه که اصلا انتظارشون رو نداری! حالا که من دارم هی اینو میخونم، شماهم بخونین :

من دارم بهار بهار میبازم به روزگار
دلمو ورق ورق صدامو هوار هوار

میمونم صبور صبور میشکنم غرور غرور
اخ که زندگیمو من میبازم کرور کرور

من دارم داغون میشم زیر این سقف خراب
چی میخوایی تو از جونم شونه هامو واسه خواب

به تو که فکر میکنم توی قلبم اتیشه
دردم اروم نمیشه پهلوهام تیر میکشه

ساعتم بشکنه کاش تو قمار لحظه هاش
تا مثل برگ خزون نریزم یواش یواش

==================

تا حالا شده [صرفا برای هیجان] موقع کارت کشیدن یه نگاه به موقعیت فروشنده بکنی و 6500تومان رو 6500ریال بکشی؟
اگه پاهاتون قویه و خوب میتونین فرار کنین آزمایش کنین ! درغیر اینصورت پیشنهاد نمیشه.
  • محمود دوم

نظرات (۱۳)

سلام دیجی مریم سلااااااااااام:-D

پاسخ:
:|
صخی ناموسن ساقیت کیه؟
یا حتی لونا که شاده شاده چشمای من گشاده :| 
پاسخ:
:))
ساقی من؟!نمیشناسی واقعا؟!؟ ساقی کل بکس قالبیه! 
بهارکم؟! حج عاغا؟! بیا محمود ببینتت:-D 
پاسخ:
بهار :))
یعنی واقعا به ریال کشیدی و فرار کردی؟؟؟ :)))
پاسخ:
نکته اصلی تو اینجور کارها اینه که با اعتماد بِنفس انجامشون بدی! اگر اینکارو بکنی طرف متوجه که نمیشه هیچی، تهشم بهت میگه بسلامت :))
پوستتو میکنه خب مغازه دار :))
پاسخ:
نکَند :))
چه جالب D:

اهنگو خودتون گفتید؟! -_-

خوش به حالت :D برا ما پیش نیومده :/
پاسخ:
آهنگ دیجی میریم میباشد، معروفه که ...
امتحان کن!
وای عجب ایده اییییی:)))
من حتما امتحانش میکنم 
لازم هم نیست فرار کنی فوقش میگی اشتباه شده:||||| (نمیفهمه )
پاسخ:
بگی اشتباه شده واس اینکه گیر نیوفتی خوبه ولی هیجانش رو از دست میده.
من اینکارو که میکنم به خودم میگم ببین داری با 90% تخفیف خرید میکنی! بشرط اینه که اگه گیرافتادی در بری و بخندیم یکم! :))
  • 🌵کاکتوسَک🌵 ^_^
  • نه تا حالا نشده برای من عکسش اتفاق افتاده  یبار بجای 110 هزار تومن 1 میلون و 100 هزار تومن کشیدم :||| 



    پاسخ:
    :)) وضع مالی که خوب باشه، این مشکلاتم داره دیگه!
    من با ریتم خوندم =)) خدای من
    پاسخ:
    :)) شما از اونایی هستین که میگن قر تو کمرم فراوونه و اینا، منتظر دلیلَن :))
  • مجسمه ی متحرک
  • یه بنده خدایی که کلاً سرش با باسن مبارکش خیلی بازی می کرد برای من به جای این که ٣٠ هزار تومن بریزه به حساب ٣ هزار تومن ریخت. منم از رودروایسی چیزی نگفتم!
    پاسخ:
    رودروایسی؟! :))
    انتظارشو نداشتم ازتون، کلا آدم حرفش رو بزنه بهتره، بعدا حسرت نمیخوره که چرا نگفتم، البته تو این مورد که حقتون بوده کلا...
  • آقا علیرضا
  • اونطوری که میگی نه !
    ولی 50000R رو 500000R کشیدم !
    زانوی التماس کردنشم داشتم :|
    پاسخ:
    :)))
    وای شده میدوئه دنبالت ی ۵۰۰ تومنم اضافه میگیره=))))
    پاسخ:
    :)) نه بابا ما دیگه حرفه ای شدیم :))
    سر مغازه‌دار از این بلاها نیاوردم هنوز ولی سر خودم زیااااد :))
    مثلا میری عابر پول بگیری انقدر ریاضیاتت خوبه و حواستم جمع، سه بار کارت میکشی تا به مبلغ مورد نظر برسی و هر بار به پولی که بیرون میاد با تعجب نگاه میکنی :|||
    پاسخ:
    :))))
    خیلی خوب بود :)))
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.