فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

چیزی که بیان زیاد داره بلاگر کنکوریه، همشونم اهل چسناله :|
ماه هاست چس ناله هاتون رو خوندیم و گفتیم امیدوار باشین و فلان و بهمان، حداقل 10 برابر اون حرفهایی که به اونهایی که پشتیبانشونم زدم رو به بلاگرهای عزیز زدم، اما خب زمان میگذره ...
آزمونتون رو میدید و ناله ها و حرفهای انگیزشی و باقی چرت و پرتها تبدیل میشه به نتایج آزمون، باید بشه، حداقل به خواننده های بلاگتون که باهاتون همراه شدند این یه سال رو بدهکارید، پس از همین الان، فارغ از اینکه نتیجه آزمونتون خوب خواهد شد یا بد ازتون دعوت میکنم نتایج کارتون رو که چندماه دیگه میاد بزارید که حداقل یکم بخندیم بهتون و تلافی کنیم این روزهارو.
هرکدومتونم نزاره، بزدله :)
  • محمود دوم

نظرات (۱۹)

از دست تو :) 
چیکارشون داری طفلیا رو، وای که چقد کنکور بده، هنوز یکی از کنکورهای زندگیم مونده:(((( آیکون کندن گیس و لپ :(((
پاسخ:
کاریشون ندارم بابا :)) هرچی نزدیک میشیم به کنکور تولید محتواشون بالاتر میره اصلا نمیشه (Chosnale Per Minute)اشون رو حساب کرد :))
پشت کنکوری بودن پر استرسه آره
اخی کنکوریا...خیلی قشر مورد ستم واقع شده ای ان:)
پشت کنکوریا که دیگه بیشتر
شما پشتیبانم هستین؟:)
پاسخ:
ستم واقع شده هم نیستنا زیاد، میشینن خونه میخورن میخوابن این وسط یه درسیم میخونن :))
بله متاسفانه
هوارسال گذشته از پیش‌دانشگاهیم هنوز چنان روز اول حاضرم برای فان هم که شده برم کنکور  بدم :| جدی نمیفهممتون کنکوریای عزیز :|
پاسخ:
خب البته باید استرس و فشار کنکور رو با ظرفیت استرس پذیری یه جوون 18 ساله و بخصوص دختر 18 ساله بررسی کنید!
هرچند با این حال منم درکشون نمیکنم :|
فک کنم یه ذره شورش کردن! :)

ولی خوب ما هم باید ادراک داشته باشیم! 
پاسخ:
بله بله :))
بله بله بیشتر حتی! :)) شوخی طور بود، منظور جدی ای نداشتم
شما رشتته تون چیه ؟

+ مهشید منم بیست و اندی سالم بشه از الانم خنده م میگیره کنکورم که دیگه عمو فداش شه !
پاسخ:
اینجانب داره آخرین واحدهای سال دوم کارشناسی مکانیک رو پاس میکنه :)
:))
معلومه چقد امیدوارید به کنکوری هامون.
شکر خدا من چهارسال پیش کنکور دادم. ولی باشه نتیجه مردودی ارشد رو میدارم وب مگه اینکه معجزه ای رخ بده و روزانه قبول شم.
پاسخ:
خب طبیعیه درصد زیادی سیاهه لشکر میباشند هرساله و دیدن رتبه هایی که شاید با شماره تلفنشون حتی اشتباه گرفته بشه خوبه دیگه، فانه! :))
موفق باشید
با خاک یکسانشون کردید!! :))))
ایشالا همه‌شون قبول بشن :)
پاسخ:
نه بابا مزاح فرمودم!
سالهاست همه قبول میشن! :)) الان صندلیهای دانشگاه ها از متقاضیا بیشتره، صندلی چندم مال آدم باشه مهمه
وای وای داغونشون کردی که ؛))))
پاسخ:
مزاحه :))
واااو!!! قدمهای اخر به روحیه بیشتری نیازمندیم آقای پشتیبان
بخندیم؟:| :))) 
دراین مورد حدیث داریم اصن که بزرگی فرمودن: 
"همانا رتبه کنکور از مسواک هم شخصی تر است" 
ولی من به شخصه میام میگم:))

کدوم موسسه هستید؟

پاسخ:
الان تاثیر داشت تو روحیتون جدی؟ :|
تو بیان رتبه هم اگه خوب باشه که مردم مشکلی ندارن با بیان کردنش، اگه بد باشه سخته براشون که تو اون شرایط هم اگه بگن و خودشون رو اونطوری که هستن بپذیرن راحت تر خواهند بود، با خودشون :)
قلم چی
  • آقا علیرضا
  • من چند سال پیش دفعه اول رتبم ۵۰۰۰۰ شد 😂😂😂😂
    بخندیم با هم 😂😂😂😂
    ولی وای از رتبه کنکور دومیم ، رسما ترکوندم 😎
    پاسخ:
    :)))
    چه باشد این رتبه دوم !
  • آقا علیرضا
  • واسه پشتیبانی چقدر میگیری !؟
    پاسخ:
    پشتیبانی نیست، بیگاریه! اشتباه کردم رفتم توش، ولی ازت سند میگیرن که تا آخر سال باید بمونی! همون موقع باید شک میکردم و میرفتم :))
    ماهی 120 تومن -_- سه نفر دارم.
    درواقع،یکی از آرزوهای من این بود که رتبه های این کنکوریا رو بعد از آزمونشون ببینم:دی
    ولی همیشه یا یه پست طویل درباره شخصی بودن رتبه میذاشتن یا کلا بعد از کنکور در میرفتن و از زیر سنگ هم پیداشون نمیشد:||
    بماند که بعدا سر کنکور خودم باهمه قطع رابطه میکنم:دی
    پاسخ:
    :)) من خودم هرجا میرفتم (قدیم ترها که انجمن گردی مد بود) موقع کنکور یه عده باهام دعوا میکردن که چرا چنین تاپیکی زدی و مجبورمون میکنی رتبمونو بگیم :))
    درس زندگیه براشون! همیشه اتفاقات اونطوری که میلشون میکشه پیش نمیره، بعضی وقتا زندگی بهت میخنده باید یاد بگیری جلوش وایسی و بگی من اینم، منو با کسی نسنج و این چرت و پرتهای فلسفی .... :| :))
  • مجسمه ی متحرک
  • :) 
    بعدش متوجه می شن که دانشگاه هیچ چیز خاصی نداره...
    پاسخ:
    هیچ چی ...
    نه نداشت چون شوخیه 
    اگه جدی بود توی همچین حالتی که قبلش روحیه میدادید الان این حرفا یه مدلیه که انگار از همون اول مطمئنید طرف هیچی نمیشه:| :)))


    پاسخ:
    :)))
    اختیار دارین، امیدوارم (واقعنی) که شما یه چیزی بشید و قله های موفقیت رو دربنوردین :)
    اونایی ک مث من رتبه دورقمی یا سه رقمی کنکور اوردن ده سال بعد میفهمن ک حیف عمرشون ... هبچ خبری نبس تو دانشگاه هیچیییی...
    پاسخ:
    البته من از این زاویه دانشگاه رو مفید میدونم که باعث میشه بفهمی علاقت واقعا کجاست ولی درکل بله حیف عمر :)
    سلام
    منکه با افتخار کارنامه ارشدمو گذاشتم:)))
    پاسخ:
    دیدم، یه درصدایی میدرخشید توش :))
    خیلی ممنونم:)
    شما لطف دارید 
    پاسخ:
    :)
    نسیم@ بوخدا هجده سالمم بود روز کنکور انگار داشتم میرفتم آزمون غلط چی بدم‌:))) اینقدر بیخیال و ریلکس
    پاسخ:
    منم همینطوری بودم، رفتم دیدم ملت چقدر وسایل واس خودشون آوردن برای خودم دلم سوخت :| مثل این بچه های بی سرپرست بودم که انگار گم شدن مثلا یجایی :|
    بعدم دخترم نصف دردسرایی که من موقع کنکور داشتمو از نزدیک هم ندیدی :)))) دهه جمع کنین خودتونو بابا
    پاسخ:
    :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.