فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

یه سری پستها هست که تو موضوع "چرت و پرتها" پست میکنم، هدف تو این موضوع پستها اینه که تا اونجایی که میتونم چرت بگم و دید احمقانه ای داشته باشم نسبت به اطرافم، ولی خیلی وقتها چرت و پرتهایی که مینویسم بقدر کافی چرت نیستن، تو این پست چندتا از اونایی که بقدر کافی چرت نبودن رو جمع کردم که دست جمعی شاید بقدر کافی چرت بشن، چی میگم ... بخونین دیگه، مسخره ها، همش یکی باید براتون توضیح بده، خب بخونین دیگه

***

پسر همسایه
موتور خریده
گاز میده میره
باور کن
قان قان قان

***

مسیر سربالایی رو دوست دارم
وقتی برمیگردی، سرعتت زیاد میشه
یهو میبینی تقریبا داری میدوی
خستگیت در میره
ولی مسیر روزانه من شیب سربالاییش زیاد نیست
برگشتنی خستگیت در نمیره

***

اسمهایی که تهشون ه دارن مثل حمیده
سخت ترین اسمهان برای سرچ کردن
نمیدونی طرف hamide مینویسه
یا hamideh
همیشه هم برعکس اونی که نوشتی بوده

***

یه سری احمقها هم هستن
که هنوز بحث میکنن
که بچشون
بیشتر از سنش میفهمه
خب

***

خیلی بدم میاد
از کسایی که خوششون میاد
بگن دارن به چی فکر میکنن

***

دوست دارم
یه روز که ناراحتم که چرا این سیستم بالا نمیاد
سیستم به حرف بیاد و بگه
یعنی تا حالا نفهمیدی من باهات مشکل دارم؟
  • محمود دوم

نظرات (۱۰)

خوب بودن که 
اخری مخصوصا! 
پاسخ:
احمقانه نبودن بقدر کافی :))
مرسی
ببین محمود خان شما از عصر پساساختارگراها هم گذشتی دیگه رسیدی به آنارشی
خدا رحم کنه
پاسخ:
اتفاقا من دوس دارم متنایی که مینویسم انقدر ساده و مسخره باشه که طرف شک کنه که کلمات تو معنای خودشون بکار رفتن یا نه :)) فکرنکنم البته اسمش پساساختارگرایی بشه، نمیدونم
انقدر این پست ها جذابه واسه خودم آدم که : ) اصن اون حس بی خود و خوبی که توشه تو هیچی نیست ! گاهی هم فقط خودت می فهمیشون ! آخ که چه خوبه ! :)
پاسخ:
اوهوم :)
  • مجال‌ ـخواهـ
  • :/
    :))))
    باحال‌ـن آقا! باحال و عجیب...
    پاسخ:
    این کامنت در رفته بود از دستم :) ببخشید

    مرسی کلاوس بودلر :)
  • آقا علیرضا
  • پسا ساختار گرا تعریف جالبی بود 😂😂😂😂
    انارشیست نشدی ولی انصافا اون بالایی رو خوب به جا اوردی
    پاسخ:
    :))
    میگن سبک نداشتن خودش یه نوع سبکه، قضیه نوشته های من شده :))
    فانتزی های یک آقای محمود در حد اعلاء! :)

    جالب بودن اتفاقا! D:
    پاسخ:
    :))
    مرسی
    من خیلی از خدا میخام هممونو شفا بده
    ولی نمیده کهههه نمیده 😅
    پاسخ:
    مرسی بهرحال :|
    خیلی خوب بودن این پستا! 

    محمود من شرمنده که فایل صوتی دیر شد، یا درگیر امتحانا بودم یا بلا سرم میومد این مدت... خیلی امیدوارم امشب ضبط کنم و بفرستمش ، بازم شرمنده بد قولی شد
    پاسخ:
    مرسی :)
    اشکال نداره، میدونم، مرسی :)
    من توی جمعهایی که باهاش حال نمیکنم به شدت درونگرام و از این بدم میاد که هی میپرسن داری به چی فکر میکنی!!!! 
    پاسخ:
    دقیقا :)
    اولیه فقط 
    شادم کردی دستت درد نکنه:))))
    پاسخ:
    کاری نکردم، خواهش میکنم :))
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.