فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

خب تو پست قبل فیدبکهای خوبی از خوانندگی نگرفتم، داشتم به این فکر میکردم که شاید بتونم فیلمنامه نویس خوبی بشم، ایده هم براش دارم، یه عالم ایده دارم!

ایده ای که برای فیلم دارم یه ایده ابرقهرمانیه، اما قبل از اینکه بریم سراغش یکم درمورد بیل کازبی بحرفیم.

بیل کازبی کمدین، بازیگر، موزیسین و از چهره های سرشناس دهه های گذشته هالیووده، سریالها و برنامه های تلویزیونیش برای مردم خاطره ساز بوده و از مهمترین شخصیتهایی بوده که طی دهه های گذشته در زمینه نژادپرستی فعالیت کرده، کارهای عام المنفعه کم هم نداشته که جزئی درموردشون صحبت نمیکنیم، خلاصه کلام، بیل کازبی برای جامعه مفید بوده، اما خب همین جناب بیل کازبی مورد اتهام تجاوز به بیش از 60 زن هم قرار گرفته، ایده فیلم ابرقهرمانی من هم از همینجا شکل گرفته!

داستان از اینجا شروع میشه که این ابرقهرمان ما متوجه میشه که نیروهای ماورایی داره و به کمک اونها میتونه هزاران نفر رو از مشکلات مختلف نجات بده، اما مشکلی هست، اونم اینه که برای فعال شدن این نیروها و تبدیل شدنش از انسان معمولی به ابرقهرمان باید به اندام جنسی یه خانوم دست بزنه! اما خب بازم مشکلی هست، این ابرقهرمان داستان ما همچین چهره جذابی نداره و آدم پولداری هم نیست، تو فیلم خیلی وقتها پیش میاد که میتونه به انسانهای زیادی کمک کنه و میبینه جان انسانهای زیادی در خطره، با عجله و استرس از خانومهایی که میبینه تقاضا میکنه بزارن به اندام جنسیشون دست بزنه اما خب اونها چنین اجازه ای رو بهش نمیدن، برای همین به ناچار برای نجات جان مردم و رسیدن به هدفی بزرگتر مجبور میشه هروقت موقعیتی دید که لازم بود به ابرقهرمان تبدیل بشه به یه زن تجاوز کنه!

درست مثل بیل کازبی، خدمات اجتماعی زیادی داره، ولی خب تجاوزم میکنه!


خب دیگه فکرکنم فیلدی که توش استعداد دارم رو پیدا کردم :))

  • محمود دوم

نظرات (۹)

  • ویرا بانو
  • ایموجی در افق محو میشوم با این استعدادت:|
    پاسخ:
    خوب بود که :))
  • ویرا بانو
  • آره خیلی:|
    پاسخ:
    کلا تو این کشور کسی منو درک نمیکنه :))
  • ویرا بانو
  • یعنی میخوای بری فرار مغزها بشی؟
    منم ببر:)))
    پاسخ:
    دارم تلاشمو میکنم، مغز ندارم البته :))
    حتما :))
    +۱۰ :-D 
    ایده های خلاقانه ای داری شما کلا :-) تولید ملی بود :!
    پاسخ:
    بلی بلی :))
  • پـــــر ی
  • شما فعلا دروس دانشگاهتو بخون تا بعد برسیم سر اینکه اصلا میتونی ایده بدی یا نه 
    با این ایده دادنت 
    پاسخ:
    :)))
    دانشگاه آدمو ایده پرداز نمیکنه، ایده هارو میکشه بیشتر
    هی من کارای خوب بکنم تو بگو بده :(
  • پـــــر ی
  • خب من برای همین زاده شدم اصلا :)
    پاسخ:
    :)))
    کارهای بهتری میتونی بکنی خب
  • پـــــر ی
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • محمد حسین آذربهرام
  • با ایده زیاد روی فیدبک تمرکز نکن دوست من :))
    پاسخ:
    :))
  • گابـ ـریئل
  • خخخ...

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.