فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

هروقت عبارت "شوخیت گرفته؟" رو به فارسی میشنوم، فکر میکنم که بیانِ عبارتهای مشابه انگلیسی حس بهتری بهم میده، Are You Fucking kidding me?! کجا و شوخیت گرفته کجا! Are You Serious?! کجا و شوخیت گرفته کجا!
همین حس رو البته نسبت به کلمه دوستت دارم فرانسوی دارم، لفظ Je T'aime خیلی بیشتر از دوستت دارم و یا I Love You به مفهوم دوست داشتن نزدیکه!
دارم این چرت و پرتهارو مینویسم که بگم آره شوخیم گرفته، متاسفانه نشد که بیان رو از شر خودم خلاص کنم، تلگرام و اینجورچیزا چرت و پرته، حتی چرت تر از من، پس دوباره مینویسم.
هر شروع دوباره ای هم نیاز به یه اسم جدید داره، حتی اگه هیچ تغییری تو سازوکار سابق داده نشده باشه، باز هم لازمه که اسم عوض بشه، مشتریا که نمیدونن این همونه!
  • محمود دوم

نظرات (۱۹)

«غلط‌کردم‌چی» چه بلایی سر جوونامون آورده؟ هی میگم کی وبلاگ تحصیلی فالو کردم :| 
پاسخ:
شرمنده بابت سردرگمی
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • خوش برگشتی :)
    پاسخ:
    مرسی مرسی :)
    هی!
    آیم گلد تو سی یو اگین :)))
    پاسخ:
    هعی!
    مرسی، همچنین :)
    برگشتید! D:
    خوش اومدید! :)
    پاسخ:
    میدونم میدونم، گفتم نمیام -_-
    مرسی :))
    فک کردم بیان قاطی کرده خودش این وبلاگو فالو کرده دی:
    خوش برگشتی:))
    پاسخ:
    مرسی :))
    چه خوب که برگشتی 
    پاسخ:
    اوهوم ^_^
  • کِلاَوس بُودلِر
  • Damn It!
    محمود؟ تویی؟
    :))
    پاسخ:
    یِس برادر خودمانیم، دوباره مزاحم شدیم :))
    از همه اشون بهتر "سویورم" هست ترکی دوست داشتن :)
    وبلاگ با همه جا خیلی فرق داره مثل خونه میمونه..
    پاسخ:
    برای من قشنگترین آوای دوست دارم همون فرانسویه، عربی رو هم دوست دارم البته :)
    آره.
    Serious درستشه فکر کنما:)
    خوش برگشتی:)همانا بازگشت بلاگرا به سوی وبلاگشونه:دی
    پاسخ:
    اع غلط املایی دارم؟ الان نگاه میکنم مرسی :)
    اوهوم :)) مرسی
  • انگلیش وَن
  • Just kidding
    پاسخ:
    آشنا میزنی برادر! اون قالب و عنوان که با رنگ سفید تو هدر گمشده آشناس :))
    همانا بازگشت همه بلاگرها به سوی بلاگشان است:) 
    از وبلاگ نمیشه دل کند,خوشحالم برگشتید 
    پاسخ:
    آره انگار
    مرسی
  • پـــــر ی
  • عه اینجا چرا این شکلی شده ؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بد شده؟
  • پـــــر ی
  • آرههههه محمود 
    این چیه خداییش 
    همه جا سیاه 
    اصن خودت کوشی :(
    پاسخ:
    عذادار وب قبلیم :))
    خودم پشت لپتاپم :))
    متفاوته دیگه، فعلا از قالبهای قبلی و اینا خوشم نمیاد، یکم تفاوت خوبه :)
    قالب و عنوان رو دیدم تعجب کردم، نگاه ادرس کردم باز چیزی سر در نیوردم، داشتم فکر میکردم اینجا کی فالو کرده بودم=)) 
    باز خوبه اسم خودت بود:دی
    خوش برگشتی، هیچ جا وبلاگ نمیشه:دی
    پاسخ:
    اسمم رو هم میخواستم عوض کنم حالا :))
    مرسی :)
  • ویرا بانو
  • دیدی گفتم هر رفتنی یه برگشتی داره:)))
    خوشحالم برگشتی
    امروز رفتم وبلاگ قبلی بسته بود :|بزنمت که بیخبری میای:/
    پاسخ:
    مثکه درست میگفتین :))
    ببخشید خب :))
  • پـــــر ی
  • عزاداری بسه دیگه 
    از هفته اش هم گذشت
    خداییش پس زمینه وبتو عوض کن. هیچی نمی بینم. نمی تونم بخونم 
    پاسخ:
    خواستم عوض کنم، ولی این رنگ بندی با بک سفید یا کلا روشن خوب درنمیاد، کلا باید رنگبندیشو عوض کنم که مخم نمیکشه :|
    خدایی نمیتونی بخونی؟ :|
  • پـــــر ی
  • خب یه روز واسش وقت بزار
    ویو وبت خیلی مهمه به هر حال
    بوخودا نمی تونم بخونم. با این عینک گنده. 
    پاسخ:
    پس چرا میگن بکگراند سیاه واس خوندن مناسبه؟
    باشه درست میکنم، چندوقت بهم فرصت بده فقط :))
  • پـــــر ی
  • کی همچین حرفی زده؟
    بیخود کردن گفتن 
    باشه. یا زود درستش کن یا پست نزار اصلا چون نمی تونیم بخونیم :) 
    دست شوما درد نکنه :)
    پاسخ:
    خیلیا میگن که :))
    پست نزارم؟ سختگیری چقدر :'((
  • پـــــر ی
  • خیلیا بیخود کردن
    دست گلت درد نکنه :) خیلی خوب شد:)
    پاسخ:
    :))
    خواهش میکنم :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.