فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

تو منطقه بالاترین شاخص حمایت از تروریسم رو دارن، به اسم حرم تو مناطقی که هیچ حرمی نداره دارن از یه دیکتاتور و قاتل حمایت میکنن، کاسه داغ تر از آش میشن برای همه کشورهای منطقه، تازه منت هم میزارن سرمون که ما نباشیم خواهر و مادرت رو فلان میکنن! ای خواهر و مادرتون رو فلان کنند که ثانیه به ثانیه دارین فلانمون میکنید و مارو از دشمن خارجی میترسونید! ملت هم کف و سوت میزنن براشون و تقدیسشون میکنن!!! دیگه تو چه گهی باید دست و پا بزنیم تا پاره سنگ ذهن ها شکسته بشه؟ این وسط هم خبر میاد که دستفروش بدبخت رو انقدر کتک زدن تا مرده!
حقیقتا آلت خر تو این جبر جغرافیایی، سه نفر رفیق فاب بودیم که سه سال پیش باهم نتایج کنکورمون رو دیدیم، من بدترینشون بودم، یکی از ما سه تا اونور آبه، اون یکی هم داره برنامه های رفتن میچینه برای سال آینده، اگه خیال کردین من میمونم پیش شماها کور خوندین!

پ.ن: اگر متوجه نشدید فلان مجاز از مورد گایش واقع شدن میباشد.
  • محمود دوم
حس میکردم دوتا کوه رو شونه هام دارم حمل میکنم، هرکسی رو میدیدیم میگفتم فلانی خالی بسته درموردم، من رتبه کلم 11هزاره، رتبه منطقم 2900 شده! به بقیه هم بگو رتبه کلم 11هزاره نه منطقه!
چرا انقدر الکی برامون مهم بود؟ نمیدونم.

الان اما شرایط یکم عوض شده نسبت به چندسال پیش، الان مردم تو فضای مجازی این موج رو راه انداختن که "رتبه کنکور شخصی است" و شاید کمی این بینش بین مردم ایجاد شده باشه که خیلی هم کار جالبی نیست که زحمات زیاد یا کمِ یه نوجوون رو در قالب یه سوال که رتبت چند شده بسنجیم و قضاوتش کنیم.
اما پیشنهاد من اینه که حتی اگر نفر آخر کنکور شدید و تعدادم ارقام رتبتون چیزی شبیه تعداد ارقام شماره حساب بانکیتون بود، بازهم رتبتون رو پنهان نکید و راحت باشید تو بیان رتبتون. یاد بگیرید خودتون رو همونطور که هستید قبول کنید و با نتایج حاصل از رتبتون کنار بیاید، بهرحال تو زندگی همیشه مورد قضاوت قرار خواهید گرفت و هیچوقت هم نمیتونید مردم اطرافتون رو راضی نگه دارید، هرچقدرهم که زحمت بکشید! پس ریلکس باشید و به این فکر کنید که بهترین نتیجه ای که میتونید با رتبه حال حاضرتون بدست بیارید چیه و به حرف و نظر مردم اهمیت ندید، چون حرف و نظر مردم اهمیتی نداره.
  • محمود دوم

هاشمی فوت شد، خاتمی که دعوت نمیشود و خبری از دعوت شدن احمدی نژاد هم تا بحال بگوش نرسیده. در جمع اینهمه مهمان در مراسم تنفیذ حکم روحانی یک رئیس جمهور از روسای گذشته در جمع حضور ندارد(بجز خود آیت الله البته)، خنده دار نیست سیاست در این کشور؟
88 هم خبری از روسای جمهور گذشته در مراسم نبود و هاشمی هم در توضیح حضور نیافتنش در مراسم اینطور پاسخ داد که رهبری از او خواسته بود در مراسم تنفیذ شرکت کند. او در یک مصاحبه توضیح می‌دهد: «گفتم: من انتخاب او را قبول ندارم و شما هم می‌دانید و من او را رئیس‌جمهور نمی‌دانم و حاضر نیستم تأیید کنم. ایشان گفت: اگر شما [حکم را] ندهید چه کسی بدهد؟ به آقای خاتمی که نمی‌توانم بگویم بدهد. به چه کسی بگویم؟ گفتم: خودتان می‌دانید. من بعد از اینکه شما حکم دادید، به خاطر اینکه منصوب از طرف شماست، با او کار می‌کنم. ولی این‌گونه نیست که او را تأیید کنم.»
  • محمود دوم
مادری متدین
همچنان پس از سالها میگوید این آیه ها از قران نیست
میگوید از خودت در می آوری
یکبار خوانده؟ نمیدانم

خواهری بی ادب و با عقایدی خاص
نه من درکش میکنم
نه مادرم
همچنان دست از تلاش برنمیداریم البته

برادری مهریان
ساکت
مشغول چرخاندن اسپینر
هرازگاهی مادرم بهش میگوید چون برادرت این حرفهارا میزند دلیل نمیشود درست باشد، گوش نکن
میخندد

پلی لیست احمقانه خواهرم از آهنگهایی که خودش آنهارا "دیس-لاو" عنوان میکند
یک قلوپ چای خیلی داغ
بوی برنج
حس شرجیِ هوا
جاده شمال
روآ مدل 86
یک شب گرم تابستانی
و دیگر هیچ

نه حتی خدا
  • محمود دوم

قبلا درمورد خودارضایی و سکس تو این وبلاگ نوشته بودم، گفتم برم و مجموعَم رو کامل کنم و درمورد پورن هم بنویسم!
ویکیپدیا پورنوگرافی را اینطور تعریف کرده : پورنوگرافی، پورنونگاری یا هرزه‌نگاری (به انگلیسی: Pornography) تجسم و نمایش بی‌پرده از رفتار جنسی با هدف هیجان، تحریک یا ارضای جنسی است که در قالب‌های مختلف از جمله کتاب، عکس، مجسمه، فیلم و مجله ارائه می‌شود.
تو جوامع متمدن و پیشرفته دنیا دیدگاه های مثبت و منفی مختلفی برای پورن ارائه شده، تو کشور ما البته حتی تفکر درمورد پورن هم مسخره شمرده میشه، با دوستی صحبت میکردم که بعد از مدت کوتاهی بحث بهم گفت : "واقعا داری میگی ممکنه پورن بد نباشه؟ ولمون کن بابا"، احتمالا خیلی از خواننده های همین پست هم با یکی دو جمله خوندن بیخیال ادامه پست بشن و باخودشون بگن منکه میدونم پورن بده، بیخیال بازنشرهای علمی این پسرکِ غرب زده! حقیقت اینه که اما اکثر مباحثی که در دسته بندی "جنسی" قرار میگیرن جوابهای به سادگی اینکه "پورن بد است" یا "خودارضایی خوب است" و مشابه ندارند، برای همینه که جدای از این مطلب و آنچه در آن نوشته شده، بعنوان یک انسان بهتره این عادت مطالعه درمورد مطالب جنسی رو در خودمون ایجاد کنیم، چون این جامعه بشدت در این موضوع بی سواده و همینکه از دلایل اصلی طلاق زوجهای ایرانی مشکلات جنسی هست نشون از شرایط بد بی اطلاعیمون میده.
برگردیم به پست. دیدگاه های ارائه شده درمورد پورن متفاوته، بعضیها میگن چیز خیلی طبیعی و سالمیه، میتونه برای آدم تجربه و نوعی آموزش باشه، بهتون کمک میکنه متوجه بشین از چه چیزهایی خوشتون میاد یا بدتون میاد و اینکه وقتی معشوقتون در رادار دیده نمیشه و باهم به هر دلیلی فاصله دارید نیاز خودتون رو برطرف کنید.
از جنبه منفی این دیدگاه ارائه میشه که مردهایی که بیش از حد پورن نگاه میکنن در واقعیت نمیتونن اون عملکردی رو که باید داشته باشن.
اما پشتوانه علمی هرکدوم از این دیدگاه ها چیه، واقعا راز نهفته تو پورن دیدن چیه؟ چرا متخصص های سکسولوژی به راحتی و با اعتماد بنفس میگن خودارضایی مفیده برای بدن اما وقتی کلمه پورن رو بندازی وسط سوالت با احتیاط بیشتری جواب میدن؟
همونطور که گفتم هنوز مطالعه ای روی پورن صورت نگرفته که بهمون به طور قطع بگه پورن خوبه یا بده.
معمولا خانمها از پورن احساس خطر میکنن و حس میکنن میتونه زندگیشون رو به خطر بندازه و مردها هم احساس شرم از دیدن اینطور فیلمها دارن، این رو نمیشه پنهان کرد که روابط زیادی بخاطر مخفی کاری مرد از اینکه پورن میبینه به خطر افتاده، که البته این مشکل رو میشه در زمینه روشن فکر نبودن زوجها در زمینه های جنسی و صحبت نکردنشون باهم مطرح کرد.
در تحقیقی که در سال 2007 در مجله پزشکی آمریکا منتشر شد، این دیدگاه مطرح شد که 18میلیون از جوانان بالای 20 سال بدلیل مشاهده بیش از حد پورن دچار مشکل در زندگی جنسیشون شدن. این مقاله به "اثر کولیج" اشاره داشت، اینکه بطور طبیعی و غریزی و چون انسان مثل تمام موجودات میل به بقا و ادامه نسل داره، این دیدگاه بطور پیشفرض روی مردها نصب شده که با هر تعداد زن که میتونی رابطه داشته باش. تحقیقاتی بر روی موشهای آزمایشگاهی انجام شد، برای موش نر موشهای ماده آورده میشد و همینکه موش ماده جدیدی در اختیار موش نر قرار میگرفت موش نر از اهمیت دادن به ماده قبلی پرهیز میکرد و با ماده جدید رابطه برقرار میکرد، این نظریه میگه که مردها دارای غرایز یکسانی با موشها هستن و اینکه پورن میتونه همواره سوژه زن جدیدی در اختیار مرد قرار بده، اگر مرد همزمان در رابطه با شخصی باشه، میتونه پایه های این رابطه با زیاد پورن دیدن مرد ضعیف بشه.

تحقیقات همچنین نشون میدن که فقط مردها نیستند که پورن میبینن و روز به روز به تعداد زنهای استفاده کننده از سایتهای پورن اضافه میشه و البته درمورد برخورد زنها با پورن درحال حاضر بیش از این اطلاعاتی وجود نداره، فقط همینکه خانمها هم کم کم دارن نسبت به پورن دیدگاه های متفاوتی پیدا میکنن، اما برخلاف مردها تحقیقات زیادی برروی زنها صورت نگرفته، یا حداقل من چیزی پیدا نکردم.
اما درمورد تحقیق دیگه ای صحبت کنیم که دیدگاه حاکم بر اون اینه که پورن مثل تمام اعمال دیگه این دنیا، اگر بیش از حد و غیرقابل کنترل استفاده بشه مضره اما اگر با آگاهی استفاده بشه میتونه مفید باشه.
محققان دانمارکی ابتدا با بیان اینکه سابقه تجاوز یا اعتیاد به سکس و ناهنجاری های جنسی در افرادی که پورن مشاهده میکنن دیده نمیشه بیان کرده که کسانی که بصورت متعادل پورن نگاه میکنن بیان کردن که زندگی جنسی بهتری داشتند و با زوج خودشون بهتر ارتباط برقرار کردند.
در جمع بندی باید بگم پورن مقوله ای پیچیده و نسبتا تازست برای دنیای ما، برای کسانی که مجرد و تنها هستن میتونه روشی برای تخلیه نیازهای انباشه شده باشه و یا اعتیادی باشه که شاید مشکلاتی رو به همراه بیاره.
برای زوجها پورن میتونه روشی برای آموزش دیدن یا پیش زمینه روابط خودشون و یا اینکه ممکنه برای کسایی که زیاد اهل پورن هستند دلیلی برای جدایی زوجها باشه.
http://bayanbox.ir/view/4998197185688342546/2-1.jpg
جدای از اینکه برداشت شخصیتون از پورن چیه همیشه به یاد داشته باشید رمز داشتن زندگی جنسی سالم و مثبت، روشن فکر بودن درمورد این مسائل، صداقت با خودتون و پارتنرتون و درواقع صحبت کردن از علایق و خواسته هاتون با پارتنرتونه.
  • محمود دوم
  • محمود دوم

خانم آزاده نامداری! من با شما موافقم که تجسس در زندگی شخصی انسان‌ها کاری غیر اخلاقی بوده و قابل قبول نیست.

اما حساسیت در مورد شما به این علت است که در سازمانی شاغل هستید که با صرف هزینه‌های گزاف (و از آنجایی که صدا و سیما یک سازمان وابسته به حکومت است میدانیم این هزینه های گزاف از بیت المال مردم تامین میشود) به وسیله‌ی شما و امثال شما هنرمندان اهل تزویر و ریا، تلاش می‌کند تا عقاید ما قبل تمدن اربابان خود را به مردم نگون‌بخت تحمیل کند.

بسیاری از همکاران شما خود به سبک اروپایی زندگی می‌کنند، آن‌گاه از بیت المال همین ملت فقر زده حقوق می‌گیرند تا نظریات و باورهای سراسر تظاهر را به مردم بقبولانند.

شما مهره‌ی بازی تفکری هستید که داخل خودرو شخصی را حریم عمومی اعلام می‌کند تا مبادا روسری کسی پس بیافتد و در تظاهر اسلام و در اصل پایه‌های فکریشان در جامعه به خطر بیافتد.

آزادی پوشش حق شما و همه‌ی بانوان کشور است، نیازی به عذرخواهی نیست مگر در حق آن‌هایی که با لطف شما و امثالهم حقوق مسلمشان به وسیله‌ی اربابان فکری و تجاری شما مکررا نقض می شود.

همه‌ی آن بانوانی که به وسیله گشت ارشاد، حراست دانشگاه و... تنبیه شدند! و آن بانوانی که به وسیله اسیدپاشی توسط پیروان مکتب فکری اربابان شما سوختند.

پس از نزدیکان و آنهایی که به زعم شما شایسته عذرخواهی هستند معذرت خواهی نکنید، از تمام بانوانی که در بازی دو رویی شما شرکت کردند عذربخواهید.

  • محمود دوم