فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

تو منطقه بالاترین شاخص حمایت از تروریسم رو دارن، به اسم حرم تو مناطقی که هیچ حرمی نداره دارن از یه دیکتاتور و قاتل حمایت میکنن، کاسه داغ تر از آش میشن برای همه کشورهای منطقه، تازه منت هم میزارن سرمون که ما نباشیم خواهر و مادرت رو فلان میکنن! ای خواهر و مادرتون رو فلان کنند که ثانیه به ثانیه دارین فلانمون میکنید و مارو از دشمن خارجی میترسونید! ملت هم کف و سوت میزنن براشون و تقدیسشون میکنن!!! دیگه تو چه گهی باید دست و پا بزنیم تا پاره سنگ ذهن ها شکسته بشه؟ این وسط هم خبر میاد که دستفروش بدبخت رو انقدر کتک زدن تا مرده!
حقیقتا آلت خر تو این جبر جغرافیایی، سه نفر رفیق فاب بودیم که سه سال پیش باهم نتایج کنکورمون رو دیدیم، من بدترینشون بودم، یکی از ما سه تا اونور آبه، اون یکی هم داره برنامه های رفتن میچینه برای سال آینده، اگه خیال کردین من میمونم پیش شماها کور خوندین!

پ.ن: اگر متوجه نشدید فلان مجاز از مورد گایش واقع شدن میباشد.
  • محمود دوم

نظرات (۳)

حالمون رو بهم زدن به خدا این چند روز

پاسخ:
نسلی که سال 57 کشور رو با سوویس و امثالهم مقایسه میزد بلایی سرمون آورد که الان باید منت سرمون باشه که (مثلا) امنیت داریم
در مورد توصیف شرایط موافقم باهات
ولی تو وبمم گفتم!خیلی دوست دارم بدونم جریان اصلی چیه؟من تاجایی که میدونم گفتم تو وبم.ولی خب قطعا مایلم درست ترش و نظرات دیگه ر هم بدونم:)
پاسخ:
خب بخون! تو که موافقی شرایطی که میگم درسته چی جلوتو میگیره دنبال اصل قضایا نری؟
ببین عمل و حرفشون میخونه؟ ببین مردم کشورهایی که اینا توشن چه دیدگاهی از ما دارن؟ ببین با کاسبی از اسم یه یارو که رفت مرد چقد بودجه نظامی جدید گرفتن ... انقدر متعفنه اعمالشون که اگه کسی بخواد بو کنه متوجه میشه بوی کاراشون خوبه یا بد ...
جایی رو پیدا نکردم که بخونم!
ممنون از نوع پاسخگوییت:|
پاسخ:
:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.