فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

===========================================================

رابطه نامشروع از جمله جرائمی است که قانونگذار ایران در فصل هجدهم قانون مجازات اسلامی در موضوع جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی ماده ۶۳۷ را به آن اختصاص داده است بر این مبنا هرگاه زن ومردی که بین آنها علقه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا، از قبیل تقبیل یا مضاجعه شوند، به شلاق تا 99 ضربه محکوم خواهند شد و اگر عمل با عنف و اکراه باشد فقط اکراه کننده تعزیر می شود، و در ماده ۶۳۸ ق.م.ا. آمده است: «هر کس علناً در انظار و اماکن عمومی و معابر تظاهر به فعل حرام نماید علاوه بر کیفر عمل به حبس از ۱۰ روز تا ۲ ماه یا تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌گردد و در صورتی که مرتکب عملی شود که نفس آن دارای کیفر نمی‌باشد ولی عفت عمومی را جریحه‌دار نماید، فقط به حبس از ۱۰ روز تا دو ماه یا تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهد شد». در ارتباط با جرائم منافی عفت در فصل هیجدهم کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی عناوین مجرمانه ذیل وجود دارد: 

الف) رابطه نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا؛ 
ب) زنا با اقرار کمتر از چهار مرتبه؛. 
ج) قرار گرفتن دو مرد به طور برهنه در زیر یک پوشش؛ 
د) بوسیدن از روی شهوت؛ 
ه) قرار گرفتن دو زن به طور برهنه زیر یک پوشش؛. 
و) حضور زنان درمعابر و انظار عمومی بدون حجاب شرعی؛ 
ز) تظاهر به عمل حرام (علناً در انظار و اماکن عمومی)؛ 
ح) دایر کردن اماکن فساد؛ 
ط‌) پوشیدن لباس و آرایش خلاف شرع و موجب فساد؛ 
ی) به نمایش گذاشتن عکس یا فیلم‌های مبتذل و تجارت آنها.

===========================================================

چندساعتیه یه سره دارم متون حقوقی مثل متن بالا رو میخونم، هرچی هم فکر میکنم چیشد که اینطوری شد به نتیجه ای نمیرسم، اصلا حالا که اینطور شد داستان رو از اول براتون میگم:

روزی روزگاری، محمود بعد از پشت سر گذاشتن دو زلزله ( دلیل زلزله اول گسلی بود که روش خونه ساختیم و دلیل زلزله دوم فک و فامیلیه که داریم و چرت و پرت هاشون که از 6 غروب تا 2 صبح شب یلدا ادامه داشت بود) تصمیم میگیره بره به شهر غریب و دانشگاهش در شهر غریب.
تماس میگیره با دوستش که کی بریم، قرار میزاره، سوارش میکنه و راهی ازادراه تهران-زنجان میشه، چه معمولی، چه حوصله سر بر ... اما داستان هیجانی تر میشه، از همون موقعی که محمود بعلت مصرف زیاد مایعات مجبور میشه از سرویس بهداشتی بین راهی استفاده کنه، کنار یه مجموعه خدماتی بین راهی پارک میکنه، میره به سمت Public Restroom و دوستش هم میره که از سوپرمارکت مجموعه مواد غذایی تهیه کنه تا محمود کوفت کنه.
محمود داستان که بعد از استفاده از سرویس بهداشتی طعم واقعی آزادی رو چشیده و نیشش تا بناگوش بازه میشینه تو ماشین شخصی و با دوستش مشغول کوفت کردن آت آشغال هایی میشه که دوستش خریده، تا اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی عزیز، تضمین کننده امنیت جاده ها، کوه دلگرمی جوانان و الهه برخورد دوستانه و مودبانه سر میرسه.
بدون اینکه از خودرو پیاده شه، دستور میده که محمود بره پیشش ( دندش نرم، اصلا کی گفته وظیفه پلیسه که پیاده شه، اونم تو این هوای سرد، معلومه که محمود باید پیاده شه) از محمود میپرسه تو ماشین چیکار میکنید، محمود که رنگش پریده و از سرما به خودش میلرزه میگه هیچی جناب سربان!

تو یه موقعیت جغرافیایی دیگه، یه کشور دیگه، یه جناب سربان دیگه و یه محمود دیگه، این میتونست پایان مکالمه باشه و محمود داستان با خوبی و خوشی و آرامش (ناشی از شاشیدن پس از مدت زمان طولانی نگه داشتنش) با دوستش بره دانشگاه و به زندگیش برسه، ولی اینجا اونجاش نیست، این جناب سربان از اون جناب سربانا نیست!
کاشف بعمل اومد که یه دختر رو کنار خودتون بنشونید و خانواده هاتون رو در جریان بزارید که قراره طرف رو کنار خودتون بنشونید شامل قانون روابط نامشروع غیر از زنا در قوانین مجازات اسلامی کشور جمهوری اسلامی ایران میشید، اما خب ما که نمیدونیم، قوانین اسلامی که ایرادی ندارن، تفسیر حرف خداست و بهشون ایرادی وارد نیست، بی دلیل شلاق خوردن جوون 22 ساله هم حتما دلیلی داره :))
بگذریم، حالتون چطوره؟
  • محمود دوم

نظرات (۶)

  • لیمو جیم
  • :-\ باورم نمیشه :-\
    پاسخ:
    واقعیته اما، کاریشم نمیشه کرد
    :/
    احمقا
    پاسخ:
    :)
    تو 22 سالته راستی؟
    پاسخ:
    بله دیگه
    اشتباه نمیکنی؟
    21 سالت باید باشه قاعدتا!
    پاسخ:
    ۲۱ و خرده ای ....
    حالا پیگیر نشو شما :))
    من پیگیرم-ـ-
    پاسخ:
    مشخصه :))
    ینی چی؟؟ o__O 
    ینی اگه دو تا جوون باهم تو یه ماشین باشن باید مجازات شن؟؟ :|||| 
    پاسخ:
    اینطور بنظرمیرسه :))
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.