فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد


هاشمی فوت شد، خاتمی که دعوت نمیشود و خبری از دعوت شدن احمدی نژاد هم تا بحال بگوش نرسیده. در جمع اینهمه مهمان در مراسم تنفیذ حکم روحانی یک رئیس جمهور از روسای گذشته در جمع حضور ندارد(بجز خود آیت الله البته)، خنده دار نیست سیاست در این کشور؟
88 هم خبری از روسای جمهور گذشته در مراسم نبود و هاشمی هم در توضیح حضور نیافتنش در مراسم اینطور پاسخ داد که رهبری از او خواسته بود در مراسم تنفیذ شرکت کند. او در یک مصاحبه توضیح می‌دهد: «گفتم: من انتخاب او را قبول ندارم و شما هم می‌دانید و من او را رئیس‌جمهور نمی‌دانم و حاضر نیستم تأیید کنم. ایشان گفت: اگر شما [حکم را] ندهید چه کسی بدهد؟ به آقای خاتمی که نمی‌توانم بگویم بدهد. به چه کسی بگویم؟ گفتم: خودتان می‌دانید. من بعد از اینکه شما حکم دادید، به خاطر اینکه منصوب از طرف شماست، با او کار می‌کنم. ولی این‌گونه نیست که او را تأیید کنم.»
  • محمود دوم

نظرات (۶)

  • کِلاَوس بُودلِر
  • «منصوب از طرف شماست»...
    :)
    پاسخ:
    دوران عجیبیه
    به جا سیاست برو از خنده هایی که عکسشو پست قبل گذاشته بودی لذت ببر:)
    پاسخ:
    از جفتش لذت میبرم و جفتش گاها اعصاب آدم رو خورد میکنن. اما درکل خب علاقه دارم به اینجور مسائل.
    "من او را رئیس‌جمهور نمی‌دانم"
    :|
    |:
    کشورِ داریم؟! :|
    پاسخ:
    جدای از آقای هاشمی میلیونها آدم ایشون رو رئیس جمهور خودشون نمیدونستن.
  • علیـ‌ تَرین
  • رئیس جمهورها:
    اولی مطرود
    دومی مقتول
    سومی خودشه
    چهارمی مرحوم
    پنجمی ممنوع
    ششمی مردود

    فقط خودش مونده... هیچ فرد مهمی (علاوه بر رئیس جمهور) از دولتها نیست که بعد از مدتی حذف نشده باشه... جز خودش! 
    و امروز در تنفیذ گفت : "ما دیکتاتوری شاه رو دیدیم و نسل جوان دیکتاتوری ندیده" 

    پاسخ:
    باید ببینیم سرنوشت هفتمی رو چطور رقم میزنه
    کامنت بالایی
    پنجمی ممنوع :((

    احمدی نژاد نشست..
    اخ من چقدر الان حرف دارم اما نمیشه زد...
    پاسخ:
    البته الان درمورد احمدی نژاد حرف بزنین کسی کاریتون نداره، هرچی باشه ایشون "جریان انحرافی" هستن :)
    نه حرفم در مورد احمدی نژاد ک نبود... :/
    اون ک دیگه حرف زدن نداره...
    توی متن گفتین نیست گفتم چرا نشست...

    حرفام برای بالاتره..
    پاسخ:
    آها آره دیدم، قبل از برنامه نوشتم پست رو فکر نمیکردم حضور داشته باشه.
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.