فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

باید خیلی منو ببخشید
ولی باید برم WC
الان دقیقا 10 دقیقه ای هست
که تنش های بدی از درون احساس میکنم
اما حسش نیست
نه جدی، کی حال داره بره تا WC
منزل پدری
در منزل دستشویی نداره
باید رفت به حیاط
و در حیاط
هوا سرده
نتیجتا بنده
دقایقی رو همینجوری میشینم
به امید اینکه این تنشها رفع بشه
میام درموردش اینجا حرف میزنم
که ذهنم سرگرم بشه
اما انگار نداره فایده
باید رفت، حسش نیست، اما باید رفت

عذرمیخوام اگه ادبیاتم دلنشین نیست
دوست دارم ببینم ادبیات شما تحت فشار چطوره :)
  • محمود دوم

نظرات (۱)

کمتر اینتر مصرف می کنیم:))
پاسخ:
نه خب من دارم تمرین میکنم
یهو دیدین شدم خدای ادبیات تحت فشار
طوری که هروقت فشار روم بود چشمه های ادبیات فوران کنه ازم !
:))))
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.