فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

میگه چیکار کنم ؟
میگم منظورت چیه ؟
میگه بابا هممون بیکاریم
کار نیست که ...
با زندگیم چیکار کنم ؟!
میگم معلومه که :/
میگه خب بگو به منم
میگم شکمتو سیر کن، عذا پیداکن بزار تو دهنت :/
چندساعت بعدش اگه احساس فشار بهت دست داد برو دستشویی
هرکسی هم نزاشت این کارهارو بکنی بنظر من میتونی بُکشیش
زندگی از این پیچیده تر نیست، لازم نیست باشه :)
میگه تو دیوونه ای
  • محمود دوم

نظرات (۳)

خیلی خوبه اینجوری :))
پاسخ:
:))
حیف نیست ؟:دی
پاسخ:
چی حیفه؟ :))
زندگی و فرصت‌ها و زمان محدودش:))
پاسخ:
با زندگی حال کردن فرق داره با اینکه هی بگی چیکار کنم چیکار کنم ...
منظورم این بود فقط که زندگی کردن سادست، بنظرمن البته :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.