فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

به بقیه چه؟
من بعضی وقتا دوست دارم با اینکه کار دارم تا 1ظهر بخوابم
به بقیه چه؟
من بعضی وقتا دوست دارم سرپا بشاشم
به بقیه چه؟
من بعضی وقتا دوست دارم وقتی فقط میشاشم
بیام بیرون و اگه کسی نبود، یه نگاه به دورو بر بندازم و دستمو نشورم و برم بیرون
به بقیه چه؟
من بعضی وقتا دوست دارم الکی بایستم جلوی آینه و خودمو نگاه کنم
به بقیه چه؟
من بعضی وقتا دوست دارم اونجایی که میدونم افسر نیست 140 تا برم
به بقیه چه؟
من بعضی وقتا دوست دارم وقتی کسی تو سالن نیست آروغ بزنم
به بقیه چه؟
من بعضی وقتا دوست دارم 3تا پفک نمکیو همزمان بخورم*
به بقیه چه؟

---------------------------------
* میزان پفک کافی، محاسبه شده توسط نگارنده برای دیدن یک فیلم 2ساعت بدون یک لحظه بی پفک بودن 3 بسته بزرگ است . به تو چه؟
  • محمود دوم

نظرات (۴)

  • منطقاً بهار هستم D:
  • نه واقعاً به هیچکس ربطی نداره
    شما با همون فرمون برو جلو :دی
    پاسخ:
    البته الان که دارم فکر میکنم بعضیاش به عموم ربط داره ولی خب کی به کیه :))
    بعله :) خسته نباشی ...
    امید است که پایه گذار ادبیات نوینی به نام ادراریسم باشی با این پست !!!!!

    در خر هما بر دوشت نشسته و داری میتازی ... :)
    آفرین ...


    من اینجور نظر میدم
    به کسی چه ؟!
    پاسخ:
    قربان شما :)
    فکر نکنم به جایی برسم ولی :))
    نظرتون هم باعث خوشحالی ماست :)
    کارای من که دیگه نگم :دی
    پاسخ:
    اصلا آدم پرفکت نداریم که همه یه گندکاری دارن :))
    کاش هممون به این جهان بینی برسیم که گور بابا بقیه زندگی خودمونه 
    ^ـ^
    پاسخ:
    آره عمل کردنشم البته دردسریه
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.