فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

ظرف پره از پفک و چیپس
دست میبرم سمت ظرف
آه
دوباره پفک زودتر تموم شد
همیشه همینه
لعنتیا همیشه زودتر تموم میشن
غمگینم
غمگینم مثل پسربچه ای
که
پفکهایش زودتر از چیپس هایش خورده شده اند
آلبوم شاهین را هم اضافه کن*

---------------------------------------------------
*این آلبوم رو که گوش کردم دلم گرفت، دلم سوخت، یه زمانی شعر مهدی موسوی میخوند، یه زمانی ترانه یغما گلرویی میخوند، الان ولی حالم رو گرفت، افول مفهوم، افول شعر .
میخواستم مثل بقیه بلاگنویسا براتون آهنگ آپ کنم بنویسم "بشنویم" ولی سیستمم حالش خوب نیست، ناراحته اونم فکر کنم، خودتون برین آلبومای سال 90 و 92ـش رو گوش کنید :|
  • محمود دوم

نظرات (۳)

من اصلا پفک دوست ندارم شاید سالی یه بار اونم کسی پیشم باشه بخورم:|
قبلنا چیپس دوست داشتم ولی الان دیگه مزه سابق رو نمیدن ترجیح میدم نخورم
پاسخ:
بهترم هست نخورید، منم نمیخورم معمولا ولی پفک نمکیــو دوست دارم :|
ولی الان بین اینا باز یکم معنی داره شاهین
پاسخ:
آره ولی نسبت به آلبومهای قبلی برای من افول کرده
کاش یه غول مهربون بود دقیقا همین لحظه برای من یه بسته لینا توپ توپی میورد یه بسته چیتوز طلایی:((چرا معجزه فقط تو قصه‌هاس =))
پاسخ:
اگزکتلی :))
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.