فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

عنوان را میخواستم بزنم :
"شاید، فقط شاید، نظرتون برای مردم به ****** باشه، پس همه جا نظر ندهیم" طولانی بود نزدم.

شرح اتفاق :

آن گل فروشی
اه، تف به آن گل فروشی
شلوغ بود و بانوانی در آن مشغول به گل بوییدن
احمقی که گلایل هارا با حالت تعجب نگاه میکرد
شک ندارم با خود میگفت :
"گلایل میخرن الان؟ یا برای زمانی دیگراست آن؟"
یکی چونان آرایشی داشت
که هرلحظه میگفتم
از سنگینی آرایشش الان است که با صورت به زمین بخورد
بگذریم، میگفتم
چندشاخه گل زیبا برداشتم
دست گلش کرد و گفت : 68700 تومان، مهمان باشید
دست در جیب کردم، کارتم نبود، پول شمردم : 65000تومان
فاک
دخترک خندید
مشغول عذرخواهی بودم و جنبش دستانم به معنی دنبال کارت گشتن
مردک گفت من عجله دارم
و زنی که گفت حالا مجبور نبودی این چنین سنگینش کنی
خب
اینجانب گاها قاطی میکند
یک رز بسرعت از دست گل کندم به زن دادم (با حالت سر گفتم بهش که گل را درجایش بگذارد)
گفتم : روزتان مبارک :)
و گلفروش :|

  • محمود دوم

نظرات (۸)

سلام
ملت به همه چی کار دارن به خدا ، کی میشه دست از این فضولی بردارن ؟!!!! متن قشنگی بود

پاسخ:
بی ادبن واقعا :/
مرسی مرسی :)
  • بهار بهاری
  • :)))ملت فضول
    پاسخ:
    :))
    من معمولا واسه چیزایی که موندگاری ندارن خرج نمیکنم مگه اینکه از خاطره ای خوبی که قراره باهاش بسازم مطمئن باشم
    پاسخ:
    خوشی مادر هدفه، حتی واس یه لحظه یا چند روز و چندساعتی که میبینه یا بو میکندش . ارزش این هم خیلی بالاست، و الا صرفا خود گل اهمیتی نداره و بقول شما موندگاری هم نداره .
  • فـاطمـه نـظری
  • آخرش باحال بود :)))
    اونجایی که بهش گفتی روزتان مبارک :دی
    پاسخ:
    روزشه دیگه نمیشه بهش گفت به تو چه که :))
    عه من گل نخریدم. ینی نشد :(
    پاسخ:
    اشکال نداره، سالای بعد ایشالله 
    با حال بود
    پاسخ:
    مرسی مرسی :)
    خدا قوت
    پاسخ:
    خداقوت به شما واقعا، اول عیدی چقد پستای رنگارنگ آپ کردی و وبلاگتکونی هم که انجام دادید البته با تاخیر یکم :)
    آخرش عالی بود
    چه حرکت قشنگی کردی دمت گرم
    پاسخ:
    خواهش میشه  :))
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.