فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

امروز تولد یکی از بلاگرهایی بود که دنبالش میکنم، 18 سالش شده بود و باعث شد به این فکر کنم که 18سالگی چه چیزهایی رو برای اولین بار برای آدم ممکن میکنه، رای دادن، گواهینامه گرفتن، اگر پسر باشه مشمول خدمت شدن ....
اما خب من 21 سالمه، وقتی 22 ساله بشم، چیز جدیدی برای اولین بار برام ممکن نمیشه، اینطوریه که کسل کننده میشه گذر سن آدم . اگر امریکا بودم تو 21 سالگی تو بعضی ایالات میتونستم برای اولین بار با کارت شناسایی خودم وارد بار بشم، ولی خب اینجا امریکا نیست و 21 سالگی هم یه سالی بود مثل 20 سالگی ...
به نظرم کسل کننده میومد بزرگ شدن که به این فکر کردم که اگه مثلا 41 سالم باشه، تولد 42 سالگی چه معنایی داره؟! نه تنها چیز جدیدی برام ممکن نمیشه بلکه به احتمال قوی خیلی چیزا هم ازم گرفته میشه، تو اون سن و سال احتمالا سال به سال انعطاف پذیری بدنم کمتر میشه، یا هیکلم بد فرم تر میشه یا احتمالا مریضی هایی که خواهم داشت وخیم تر میشن، یعنی موهام هم سال به سال کمتر میشه؟! حالا کمدی های لویس سی کی بیشتر برام معنا پیدا میکنن .


چرت و پرت قبلی امروز
  • محمود دوم

نظرات (۷)

اگه تو امریکا بودی وقتی بیست ویک ساله میشدی مشروب فروشیا بهت نوشیدنی واینا میدادن.چون به سن قانونیش رسیده بودی:دی

پاسخ:
بله بله، البته من اصلا علاقه ای به مشروب-جات به کل ندارم، با بدنم ناسازگاره ولی درکل خواستم اشاره کرده باشم :)
سلام:) خیلی ممنونم از شما 
سن فقط یه عدده به طور کلی 
مهم روحیات هست و همونطوری که خودتون گفتین فقط ممکنه چندتا اتفاق جدید بیفته و دیگه هیچی! 
اینکه چی توی ذهن بگذره مهمه 
پاسخ:
بله درسته
خواهش میکنم
سلام
عه چقدر جالب من دو سال پیش یعنی ۲۲ سالگی به همچین چیزی فکر کردم ! که مثلأ ۴۲ سالگی چهره م چه شکلی میشه ؟ موقعیتم چطوریه ؟ خونمون کجاست ؟ .....
پس فکر کنم بشه به این نتیجه رسید یه سری دغدغه ها ضمیمه سن ها هست یعنی همه تجربه ش می کنند !!!

پاسخ:
شاید:)
اساسا، ذهنم درگیر این مطلبه که چرا همه ۲۱ سالشونه/سالشون بود! 

پاسخ:
what?
:)) :/
متن و عکس پایین بلاگ= دونقطه دی!
پاسخ:
:))
اصولا برای همینه که همیشه ازم میپرسن فکر میکنی تا کی زنده میمونی میگم بیست :|
پاسخ:
بیست که حالا دیگه کمه :)
داداش من ۱۷ سالشه ، بعد شدیدا منتظر تولد ۱۸ سالگیش
هی میاد از من میپرسه تو تولد ۱۸ سالگیت چی کردی؟
و من میگم هیچی :/ عملا هیچی ، چرت تر میشه این موقع که حتی ۱۸ سالگیت با ۲۳ سالگی فرقی نداشته 
پاسخ:
دقیقا :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.