فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد


باورتون نمیشه چندتا پست این هفته درمورد خوشبختی و خوشبخت بودن و بطور کلی خوشی خوندم، خیلی، خیلی، واقعا خیلی ( نهایتش 3-4 تا ) .

تو اتاق بودم، چندساعتی میشد، رفتم بیرون، بوی خوشبختی میومد، آره، بارون میومد . من عاشق انارم، آب انار خریدم و خوشبختیمو تکمیل کردم .

خوشبختی به همین سادگی بدست میاد، به سادگی آب انار خوردن زیر بارون، حتی بدون آب انار هم بدست میومد، با بارون خالی، یا حتی بدون بارون، با آب انار خالی . حتی بدون آب انار و بدون بارون، اگه با شلوارک آخرشب بری بیرون که هوا یه طور جالبی باحاله، خب، خوشبختیه دیگه .

نهایتا اگه بخوام یه جمع بندی بکنم و به یه فرمول برسم برای خوشبختی :

بارون + آب انار + شلوارک = خوشبختی

  • محمود دوم

نظرات (۱۲)

  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • والا پای پست من نوشته بودی اگه بستنی تو یخچال باشه خوشبختی 
    حالا ولی فرمولت عوض شد چرا:))))
    یعنی خوشبختی چندین تا فرمول داره واست؟ :)
    پاسخ:
    صددرصد، مثل ریاضیه دیگه، همیشه یه روش دیگه هم هست ! :))
  • ズみσЯℳムℓσ σσ
  • اینجا که اصن بارون نمیاد یعنی حتا وقتایی که هممممممه جا بارندگیه اینجاهیچی نمیاد بازم:(
    پاسخ:
    :)) دلم سوخت واقعا یه لحظه :(
    روابط خاک بر سری که صد در صد :)))
    ولی 
    بعله بعله بسی خوبه بجز آب انار :| از آب انار متنفرم :|
    و آب زرشک :| و آب آلبالو :| 
    بجاش شیرکاکائو بخورید خب :))
    پاسخ:
    شیر کاکائو واس بچه هاس :| ولی کلا نوشیدنی شیرین جای خودش، ترش بعضی وقتا بیشتر میچسبه
    فکنم امپرازول تشخیص درستی بود. انقد تشخیصم خوب بود ک هم معده ت خوب شد، هم حس خوشبختی میکنی :))
    پاسخ:
    :)) بله بله
    واقعا آدم انقدر کوچیکه که تو 24 ساعت حالش از این رو به اون رو میشه :)
    سلام
    حالا چرا خاک بر سری می گید ؟ به قول خودتون حس خوشبختی می کنید آب انار که چیزی نیست اون آب انگور
    پاسخ:
    سلام :)
    بنظرم جالب رسید عنوان گذاشتم دلیل خاصی نداشت :)
    اب انگور دوست ندارم ولی


    کلا خانواده انار خوشبختیه کامله:))
    منظورتون از بیرون محوطه خوابگاس یا خیابون؟؟
    پاسخ:
    خوابگاه، بیرون که با شلوارک نمیشه رفت خب :)
  • هدی نیاورانی
  • ادم باید شکر کنه وقتی میتونه اینقدر راحت خوشبختی رو حس کنه... نعمتیه تو این اوضاعی که همه از زندگیشون تا راضین!
    پاسخ:
    بله دقیقا، نصف راه خوشبخت بودن بنظرم روانیه، اکثر ماها خیلی خیلی سخت گرفتیم زندگی رو :)
  • هدی نیاورانی
  • ناراضی*
    تا حالا با شلوارک رفتی آشغالا رو بذاری توی کوچه؟ من رفتم :/
    پاسخ:
    :))
    دارم فکر میکنم با چی حس خوشخبتی کنم در یک روز بارانی 
    شاید مثلا پنجره اتاق باز باشه، بری زیرپتو همونجور بازی بایرن رو ببینی و نتیجشم باب میل باشه! شب میام میگم محقق شد یا نه:))
    پاسخ:
    اگه شما بخاطر برد بایرن خوش باشین خیلیا بخاطر باخت رئال ناراحتن :)
    خب من به خوشبختی لحظه ای خودم فکر میکردم نه خوشبختی در سرتاسر جهان:))
    پاسخ:
    بعضی وقتا اگه از خودمون بگذریم تا بقیه خوش باشن و ازخودگذشتگی بکنیم، خوشبختی ای رو حس میکنیم که خیلی خاصه .
    من برم دراز بکشم کمرم گرفت از بس جمله سنگین بود :))
    بعدشم بایرن در حد ما نیست !
    ندوس شیر کاکائو خوبه
    پاسخ:
    واس سوسولاس :))
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.