فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

خیلی جالبه، منطقا اگه بخوایم صحبت کنیم یه نفر از بین این 6 تا تو یه بررسی دقیق و منصفانه بالاتر از بقیه قرار میگیره، کاری ندارم کی، امروز توجهم به این جلبه که چطور هرکسی که طرفدار هرکدومشون هست، مطمئن شده که اون "بالاتر" از بقیه است . ولی مگه یه سوال بیشتر از یه جواب درست داره ؟ در حالت عادی یه سوال منطقی، یه جواب منطقی داره، مگر اینکه از آدمیزاد سوال کرده باشین ! دراونصورت همینجوری برات جواب میارن و هرکدومشون هم مطمئن هستن که جواب درست پیش اونهاست ...
از گاوپرست هندی بپرسین، بهتون قول میده که خدای راستین اونیه که اونا میپرستن .
فمینیستهای مارکسیست، زاپاتیسمها، مسلمونهای تندرو و ... همشون "باور" دارن که دارن کار درست رو انجام میدن .
و من الان که فکر میکنم بیشتر از یه راه حل برای این معضل نمیبینم، اونم اینه که : Everybody, Stop Being Wrong
حالا راست و خدایی یکی به من بگه حرف کی این وسط درسته :|
  • محمود دوم

نظرات (۸)

به نظر من هیچکدوم:|
پاسخ:
ای بابا نمیشه که :|
  • پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • هیشکی 
    پاسخ:
    اینکه تو جامعه امید به تغییرم وجود نداره نشون میده وضع خیلی خرابه
    میزان رای ملته...
    پاسخ:
    بله بله :)
    تجربه من اینو میگه شایدم زیادی از سیاست ناامیدم
    پاسخ:
    :(
    سلام 
    چرا تازگیا انقدر پست هاتون مبهم شده :( 

    پاسخ:
    مبهم نیست که الان :)
  • فـاطمـه نـظری
  • وضع کشور ما یه جور شده که انتخاب بین بد و بدتره !
    من خیلى اهل سیاست نیستم ولى اخبار ها و اتفاقاتش رو دنبال مى کنم.
    من خودم باشم به روحانى رأى میدم.
    پاسخ:
    اوهوم :)
    منچه میدونم ://
    پاسخ:
    :)) مرسی از پاسخ صادقانه
    قطعا به روحانی رای نخواهم داد :|
    پاسخ:
    باشه :|
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.