فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

بدجایی پارک کرده بود و منم اولش ندیدم، دیر متوجه شدم میگی چیکار کنم؟
اومدم پایین ببینم چیشده، گلگیرش رفته بود تو، یه نگاه به چپ کردم و یه نگاه به راست، یکم دورتر ازش پارک کردم. خیلی با خودم درگیر بودم و آخرسر شمارم رو براش گذاشتم.
خیلی دیرم شده بود، 40 دقیقه تاخیر سرکلاس اون استادی که مطمئنم تو خونه با زنش مشکل داره، اینهمه عصبانیت ممکن نیست بخاطر رفتار دانشجو باشه، شک ندارم بی اعصابیش از جای دیگست، رفتم سرکلاس و طبق معمول شروع کرد : "به به، آقای حسین پور، چشممون روشن بالاخره تشریف آوردید"، بدون کلمه ای جواب دادن نشستم، مطمئن بودم ادامه داره برای همین وسط حرفش نپریدم ... "حضورتون رو نمیزنم، اگه برای حضورغیاب اومدین میتونین تشریف ببرین". لبخندی زدم و گفتم : نه استاد مهم نیست، همینکه شمارو ببینم برای من کافیه. میدونم ته دلش خودشم با خودش حال نمیکنه، کلاس تموم شد رفتم پیشش و ازش خواستم برام تاخیر بزنه، قیافش رو طوری نشون داد که بگه هیچ چیزی حس نمیکنه، ولی حس میکرد، سر تکون داد و گفت باشه.
همین یه کلاس مونده بود چون 8صبح خواب مونده بودم و کلاس اول رو کامل از دست داده بودم. سریعا برگشتم سمت ماشین، هنوز نیومده بود کاغذ شمارم رو برداره، شمارمو برداشتم، استارت کردم و رفتم اتاق خوابیدم باز ...
  • محمود دوم

نظرات (۲۵)

خسته نباشی:|
خدا استاد عقده ای نصیب هیشکی نکنه
پاسخ:
قربان شما :|
آدم خوبیه، با خودش در آرامش نیست، مشخصه
ب ب:/
پاسخ:
ها ها :))
آها واسه عملت هم نگران نباشه یه جا تلافی میشه خخخخ
ممکن هم هست بدتر از یه گلگیر باشه:|
پاسخ:
کلا اعتقادی به اینجور چیزا ندارم، اگه قرار بود به تلافی باشه اون آدمایی که از این مملکت پول بردن چیشون شد؟
حتی شاید وضعم بهتر هم بشه :|
بستگی داره به عمل انجام شده هرچی کوچک تر قابل اجراتر خخخخ
پاسخ:
آره دیگه خدا واس ما بدبخت بیچاره ها دقیق و محاسبه گره، واس اونا ولی نه، به گمونم زورش بهشون نمیرسه :))
سو تفاهم نشه ها، عمل خودم رو توجیه نمیکنم، میدونم اشتباه بوده، یه لحظه به این فکرکردم که چقدر وقت و هزینه ازم گرفته میشه :| نتونستم تو این وضعی که هستم این بدبختی رو هم تحمل کنم :|
  • عاشقان ریاضی ....
  • خسته نشی یه موقع
    پاسخ:
    چرا؟ بابا یکم دلداری هم بدین، حالا درسته کار بدی کردم ...
    ای بابا گفتم چه خوب شمارشو گذاشته 
    دستت درد نکنه شماررو برداشتی=)))))
    پاسخ:
    یه ساعت و رُب سر کلاس بودم، نباید میومد برداره زنگ بزنه؟ نمیگه شاید آدم وسوسه شه دربره؟
    اِنقد بدم میاد ازاین استادایه بی شخصیت عقده ایِ هی حضورغیاب بکن:/
    خب لابد هیچی حالیتون نیس که کسی سر کلاستون نمیاد دیگه...
    بعد خوابتم برد بعدِ این اتفاق؟:|
    پاسخ:
    البته میگم این استاد از اون مدلها نیستا، خیلی باسواد و باشخصیته ولی یه مشکلی داره، غمگینه این بشر اصلا
    بیشتر چسبید خوابش حتی :|
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • استارتو نمیکنن
    استارتو میزنن
    :/

    :|لعنت به کلاس 8 صبح
    پاسخ:
    هاها :)) شاخا استارت میکنن!
    |: چرا اون موقع شمارتونوگذاشتین
    پاسخ:
    کلا در یک جرکت جوگیرانه شمارمو گذاشتم و در یک حرکت جوگیرانه هم برداشتم :|
    -__- چرا شمارتو برداشتی؟ -_- وجدانم اذیت شد-__-😂
    پاسخ:
    وجدان شما چرا؟ :))
    چه بدونم گفتم طرف که نیست بردارم برم دیگه -_-
    -_- لحظات سختیو.گذروندید بنظرم😂

    چون طرف گناه داشته:))
    پاسخ:
    گناه نداشته، ماشینشو دم ورودی و کج پارک کرده بود، حقشه :| اصلا من باید خسارت بگیرم، هرچند ماشینم چیزیش نشد :|
    آره بابا کسی اصلا به من توجه نمیکرد ولی من هی نگاه میکردم این و اون رو، با خودمم که درگیر بودم چیکار کنم :))
    میگن خدا از آینده خبر داره. فک کن خدا در آن واحد داشته هم تو رو میدیده و هم اون بنده خدا رو و فرشته اعمالم مشغول اسکرین‌شات گرفتن بوده. دیده اون که نمی‌رسه، تو هم که قراره بری و برگردی شمارتو برداری، پیش خودش گفته چه بهتر، همین الان که داغه نتیجه عملشو می‌چسبونم بهش. هرچیزی تازه‌اش خوبه، حتی نتیجه عمل :)))
    پاسخ:
    از ویژگیهای خدای اسلام اینه که قبل عمل مجازات نمیکنه ! حالا من که زیاد اعتقادی بهشون ندارم شما که داری پشتش حرف بد نزن دیگه :/ :))
    بعدشم نون سنگکه که تازه اش خیلی میچسبه !
  • آقا علیرضا
  • خدا نصیب گرگ بیابون نکنه
    یه استاد من دارم **** دو ترم متوالیه منو میندازه عقده ای فلان فلان شده  😑😑😑
    پاسخ:
    باز واس چی باهاش برداشتی؟ :))
    تو فرصت بهش دادی، میتونست بیاد و استفاده کنه! والا :دی
    پاسخ:
    مرسی مرسی، یاسی واقعا درکش بالاس :))
    واااای عاشقه منطقت شدم 
    یه ساعتو ربع میخواست بیاد برداره%))))))))))
    پاسخ:
    :)) پس تایید میکنی دیگه باید برمیداشتم؟
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • هر هر:/
    فعل رو درست کن شاخ:///
    بعدشم جدی استادتون خیلی خوبه با 40 دیقه تاخیر راهت داده:/
    استادای ما با 5 دقیقه تاخیر میگن تشریف ببرید بیرون://

    پاسخ:
    باور کن میگن استارت کن بریم :|
    استادی که دوساعت درس میده باید چهل دقیقه تاخیرم راه بده! بعدشم اینجا تاخیرکنی استاد میتونه حضورت رو نزنه ولی چون کلاس یه فضای عمومی محسوب میشه اصولا استاد نباید جلوی ورود و خروج کسی رو بگیره
    همه ی پست ی طرف این خط هم ی طرف
    استادی که مطمئنم تو خونه با زنش مشکل داره، اینهمه عصبانیت ممکن نیست بخاطر رفتار دانشجو باشه،

    :)))))

    خداییش بعضیا زیاااادی بی اعصابن معلومه از جایی دیگه مشکل دارن
    پاسخ:
    آره، بدبختی هم اینه که عصبانیت جاهای مختلف رو باهم قاطی میکنیم و اینطوری میشه کل زندگی به فنا میره
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • روشن میکنن
    استارت میزنن:/
    به والله به همین برکت😂😂😂

    پاسخ:
    یعنی نشنیدی بگن برو ماشین رو استارت کن بریم دیگه؟ :|
    میدونم چی میگی، ولی اینی که منم میگم هم شایعه بین مردم :))
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • کلاس دقیقا قلمرو استاده و اونه که تصمیم میگیره کی به این قلمرو وارد شه:/
    حداقل تو دانشگاه ما که اینجوریه!
    پاسخ:
    نه آقا کلاس فضای عمومیه، مثل مسجد، مسجد میری مگه اجازه میگیری برای ورود و خروج؟
    احترام به استاد یه چیز دیگست
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • نه نشنیدم😂😂😂
    پاسخ:
    خب بعضی وقتا باید اعتماد کرد، الانم شما به من اعتماد کن :))
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • اعتماد کردم :)
    فقط اعتمادی را که با سی سال خدمت به مردم بدست آوردم ساده از دست ندهی جان ما:/
    پاسخ:
    چشم چشم :))
    علیرضا من توصیه میکنم یکی از اون دو گلوله رو خالی کنی تو مخ استادی که دوترم میندازه! حالا اون یکی سر جای قبلیش باشه عب نداره؛)
    پاسخ:
    :))
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • حالا طرف زنگ زد ؟
    :))
    پاسخ:
    :| خوب نخوندین فکر کنم :))
    این ازون دسته آدماییه که وقتی بهش بگی حلال کن تا نفهمه پشت سرش چی گفتی دست از سرت برنمیداره
    پاسخ:
    بله بله :))
    سقط من عینی کمثل دموع با این حرکتت:|
    تو که میخواستی برداری چرا گذاشتی؟
    وقتی یکی زد به خودت با اسفالت یکی شدی و از روت رد شد اثار عملو میبنی!
    ماهم کلید اسرار طور هار هار بت میخندیم:|
    پاسخ:
    آقا :| این چه طرز برخورده :|
    جوون بودم تا حالا به کسی نزده بودم کپ کردم :|
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.