فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

منطق تاریخ حکم میکرد انقلابمون راه مصدق رو ادامه بده. از شبهای شعر کانون نویسندگان تا اعتراضات دانشجوها و روشنفکرها، کارمندهای دولتی و قشر میانی که اومدن تو میدون مبارزه، همه اینها نشون از تلاش همگانی برای رسیدن به یه جامعه آزاد، مستقل و دمکرات بود.

چطوری رسیدیم به اینجایی که تو روز روشن میایم میگیم دموکراسی روش ما نیست؟! رای و نظر مردم اهمیت نداره :)

  • محمود دوم

نظرات (۶)

رییس واسه همه ی ما عادت شده
بشن هفتااااد ملیون فدای یکی
پاسخ:
از آهنگه؟
نظری ندارم! :)
پاسخ:
اگه ملتمون بیان میکردن نظرشونو که این نمیشد داستان ...
یه ملت از کسایی که نظری ندارن :)
تیکه نندازین! :)
کاریه که شده...!
من برای این نظرمو بیان نکردم چون حس می کنم دیدگاه خیلی ها نسبت به من عوض می شه.
.ولی در عمل نظرمو خیلی راحت بیان می کنم
مثل رای دادن
من برای فهمیدن خصوصیات و اخلاقیات یک نفر، به حرفای سیاسی ای که می زنه دقت می کنم.

در کل الان من هم می تونم با حرفاتون موافق باشم هم مخالف! ؛)
شما بیشتر روی موافق بودن من سرمایه گذاری کنید O_o
+ببخشید پر حرفی کردم! -_-
پاسخ:
نه تیکه نیست، منظورم اینه که خیلی جاها درمورد خیلی چیزها حس میکنم 100% مردم اذیت میشن و دیدگاهشون اونی که داره اتفاق میوفته نیست، ولی کسی چیزی نمیگه! ملت ترسویی هستیم باید قبول کنیم :)
تفاوت دیدگاه آدمها طبیعیه، کسی این وسط بخاطر دیدگاهتون قضاوتتون کنه و نظرش عوض بشه درموردتون بهتره اصلا تو دایره دوستاتون نباشه!
+همواره خوش آمد میگم بهتون که اینجا پرحرفی کنید :)) -هرچند پرحرفی نبود-
اره 
یه تیکه از اهنگ سلام رییس_یاسر بینام
یه زمانی این پسر مثل ادم اهنگ میخوند!
پاسخ:
اهان یاس!
نه پسرم یاس نه:-D
یاسر بی نام. 
نمیشناسیش الحمدالله:-D
یاسر بی نام_سلام رییس:)
پاسخ:
اها، فرق میکنن پس :))
عح:-D من تو کامنت بالایی هم گفته بودم یاسر بی نام که:-D 
اون یاس که شما میگی گمونم یاس بختیاری باشه
پاسخ:
نمیدونم والا زیاد علاقه ای به موسیقی زیرزمینی ایرانی ندارم.
شاهین میگوشم فقط گاها
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.