فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

خب وقتی خواستم پست قبلی رو بنویسم، به چندتا سایتی سر زدم و دانسته هام رو دوباره بروز کردم تا بدونم چی میخوام بنویسم، در حین مطالعه برخوردم به یه چیزی که تمام دیدگاه هام رو بهم ریخت. دیگه من اون آدم سابق نیستم، محمود سوم شدم الان من!
میدونستید شغلی هست با عنوان *Animal Masturbator ؟! :|
یعنی از این به بعد هرکس از شغلش بناله با پشت دست میزنم تو دهنش :))


* درمورد خود شغل : خب مثل اینکه دانشمندها برای تحقیقاتشون به منی حیوانات نیاز پیدا میکنن و افرادی هستن که باید بهرحال تولید کنن این مواد رو، برای خرس و فیل هم اجرا میشه حتی! :))
  • محمود دوم

نظرات (۱۰)

خب حالا ینی نمیشه به یه طریق دیگه ای؟
پاسخ:
چی نمیشه به یه طریق دیگه ای؟
بهرحال یکی باید یه کاری بکنه دیگه!
  • آقا علیرضا
  •  نابودم کردی 😓 پس این کار معدن اینا کشک بود :/
    حالا کی میخواد با خرس گریزلی سر شاخ شه ؟ :////////
    + اره کامنتا رو بستم چون همه لطف داشتن کامنت میدادن ، منم نمیتچنستم جواب بدم شرمنده میشدم
    پاسخ:
    خلاصه بگم بهت معدن بهشته درمقابلش :))
    فکر کن طرف هرروز از این کار بره خونه و اهل و عیال بپرسن ازش امروز سرکار چطور بود؟ :)) اصلا طرف آرامش نداره که :))
    +شرمندگی نداره که
    اییییی! :|
    پاسخ:
    :))
  • کِلاَوس بُودلِر
  • شغل فقط آخوندِ معدن! مستربیتِر اینا بهانه‌ست!


    (توضیح: یه جنجالی راه افتاد توی توییتر. یه آخوندی از سختی‌ها و مصائب آخوندِ معدن بودن می‌گفت. بیچاره رو کباب و سپس لِه کردن توی توییتر...)
    پاسخ:
    در جریان موجهای توییتری نیستم زیاد
  • ابراهیم ...
  • عجب!!
    پاسخ:
    بله:)
  • پرنده‌‌ی آبی
  • چندش :|
    پاسخ:
    اما واقعی!
    یعنی اینا از خواب پا میشن هر روز صبح نمیگن ای وای هنوز زنده‌م؟ :((
    :))))
    پاسخ:
    من به هرشب فکر میکنم، موقع خواب به چه امیدی میخوابه؟ :))
  • پـــــر ی
  • وای خداااا :)))
    سلام محمود سوم جان:)
    اصن این القابت منو کشته. کم تاریخ خوندم هی داریوش اول و دوم حفظ کردم. حالا توام هی لقب بزار واسه خودت :)
    پاسخ:
    سلام سلام :))
    هممون هی ورژن عوض میکنیم و مدلمون بالا میره دیگه :))
    منم هر سری پیشرفت میکنم تو هر تحربه.
  • پـــــر ی
  • تو دیگه سرعت تعویض ورژنت خیلی زیاده:)
    سلام علیکم
    پاسخ:
    تقصیر دنیاست، هروقت فکر کردم تجربه عجیبی داشتم تو زندگی و الان دیگه اون آدم سابق نیستم فرداش یه تجربه عجیبتر اتفاق افتاده!
    چندبار سلام میکنی ماهی قرمز؟ :))
  • پـــــر ی
  • عه راست میگی هااا 
    سلام کرده بودم:)
    اشکال نداره. سلامتی میاره:)
    پاسخ:
    گمون نکنم سلامتی بیاره ولی باشه :))
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.