فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

میخواستم امروز هرطور شده یه پست بزارم، یه بار هم اومدم تو پنل ولی چیزی نداشتم بنویسم، تصمیم گرفتم توییتهای اخیرم رو اینجا بازنشر کنم، شاید پلی باشه به فعالیت بیشتر :)) کسی چه میدونه!


بززگترین سوالم تو زندگی اینه که چطور موهای سرم از شرتم سر درمیارن

***

بعضیا هم هی لایت میکشن، هی نوشابه نمیخورن، هی از کاندوم استفاده میکنن، آقاجان زندگیت سرطانه خودش، نمیدونی!

***

چرا این دخترایی که میگن من اصلا از رابطه و پسر و اینا بدم میاد منقرض نمیشن؟!

***

چطوریه که زنها با وجود اینکه دین حتی حقوق اولیشون رو هم زیرپا گذاشته و رسما سوژه جنسی مرد شدن، باز از مردها متدین ترن؟! فکر امشبم تو رختخوابه!

***

یکی از هدفام تو زندگی اینه که از کلمه مثمر ثمر تو جلسه ای چیزی استفاده کنم، تا حالا نه استفاده کردم نه به جلسه ای چیزی دعوت شدم

***

انقد انرژی منفیام زیاده که اگر یوقت انرژی مثبت داشته باشم، منفیا زود مثبتارو قورت میدن

***

اشتباها بجای آب یه قلپ سنبل الطیب خوردم، حالم بد شد اومدم درستش کنم یه قلپ گلاب خوردم!
تابحال انقدر حس احمق بودن نداشتم!
  • محمود دوم

نظرات (۱)

  • علیـــ ـرضـا
  • سوال اولت نابودم کرد :|
    پاسخ:
    ولی واقعیه ها :))
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.