فراتر از دیپلم

اینجا سخن از مردی است که نتوانست بین دلستر و ترانه مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند.
مردی خسته
مردی که اسهال داشت و دارد

به من که رسید رودخونه ها خشکید، جنگلها سوخت، ابرها نبارید
به هرکس دل دادم، قبل از من دل داده بود
دیدم و نداشتم، خواستم و نتونستم، رفتم و نرسیدم
آرزوهایی که تا آخرش به دلم میمونه
آهنگهای سوزناک
فیسبوک از سر بی کسی
درد و دل با هرکسی
موندم سر بیراهی
ناله میکنم و ناله های رفیقمو لایک میکنم
بگمونم نسلمون از معدود نسلهایی باشه که خیلی از جوونهاش مثل من نخواهند گفت : جوونی کجایی که یادت بخیر
  • محمود دوم

نظرات (۷)

  • محمد حسین آذربهرام
  • سلام، جالب نوشتی!
    پاسخ:
    لطف داری
    عکس بزی که گذاشتی هدر حس بدی میده
    پاسخ:
    شتره
    حالا گوسفند یا هرچی که هست
    پاسخ:
    شتر :))
    زیبا بود...
    هعععی جوونی کجایی...!!
    اینجور که بوش میاد فکر کنم ما فقط میگیم یاد کودکیمون بخیر:))
    پاسخ:
    هممم، آره شاید :))
    همون شتر :))
    پاسخ:
    :)
    این گوسفنده ها!:/ :))
    پاسخ:
    شبیه شتره بابا :))
    چطوری؟
    پاسخ:
    تخمی
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.